دسته‌ها
محصولات پوستی محصولات زیبایی

خرید بادی اسپلش ادامس خرسی عمده

خرید بادی اسپلش ادامس خرسی عمده

 

خرید بادی اسپلش ادامس خرسی عمده در فروشگاه
 با پایین ترین قیمت از کارخانه به فروشگاه
 شما میباشد محصولات انالیدی با پایین ترین قیمت
عرضه ارسال میشود در بازار نمونه
 های فیک زیادی از این محصول
 اراعه میشود شما میتوانید این نوع محصول
 را از فرشگاه ارایش کینگ
خریداری کنید.
بادی اسپلش آدامس خرسی

خریدماسک عمده

1 الی 6 عدد 5تومان

6 الی 12 عدد 4.500

12 الی 24 عدد 4 تومن

24  الی100 عدد 3900

100 عدد به بالا تماس گرفته شود

برای خرید با شماره  09925135787 تماس یا پیام دهید

محصوالات دیگر فروشکاه ارایش کینگ

خرید عمده کرم نقاط حساس بدن بیوآکوا

ماسک ضدآکنه سالیسیلیک اسید بیوآکوا

خزید کرم یونیک عمده اصل همراه صابون

عمده صابون تریاک

 ارزان صابون زرد چوبه 

 عمده صابون صندل

حراج کرم جانسون

 عمده شامپو تریاک اصل

شامپو سبغ اصل عمده

 عمده کرم  گلدین کوین

شیاف مریانا به قیمت عمده اصل

 گین آپ اورجینال

 کرم شیر گاو اصل عمده

خرید ریکاه سیاه

تنها نمایندگی سرم ویتامین سی دکتر راشل

 مایع پورکس

توضیحات مختصر

  • آبرسانی پوست
  • دارای شاین ریز
  • با رایحه آدامس خرسی
  • خاطره انگیز
  • دارای پخش بو عالی
  • ماندگاری بالا
  • رایحه بسیار جذاب
  • مناسب انواع پوست

برای بسیاری از افراد خوشبو بودن بدن به خصوص در فصول گرم تابستان که امکان ایجاد تعریق وجود دارد مهم است. برای این کار بسیاری از شرکت‌ها اسپری‌هایی را برای خوشبو کردن و از بین برنده‌ی تعریق بدن طراحی کرده‌اند. اسپری خوشبو کننده‌ با رایحه آدامس خرسی تولید شده توسط شرکت «آنیلا» (Anila)، می‌تواند علاوه بر خوشبو کردن بدن از تعریق بیش از حد پوست نیز جلوگیری کند. این اسپری بوی مطبوعی را پس از استفاده ایجاد می‌کند. این اسپری دارای کیفیت بالا است زیرا هیچ گونه مواد شیمیایی برای آن استفاده نشده است. همچنین در ترکیبات آن روغن‌ها، مرطوب ‌کننده‌ها و ترکیبات طبیعی وجود دارد که موجب خوشبو و با طراوت شدن پوست می‌شود. این ماده می‌تواند آب رسانی نسبتا خوبی را برای پوست را انجام دهد. مواد به کار رفته در آن می‌تواند شفافیت، نرمی و تازگی را برای پوست به وجود آورد. از دیگر خواص این ماده می‌توان به ماندگاری بالای آن اشاره کرد که پس از استفاده به تجدید آن نیاز نیست. برای استفاده کردن از این محصول می‌توان پس از دوش گرفتن و خشک کردن پوست، پوست را کمی مرطوب کرده و مقداری از آن را روی پوست اسپری کرد. امکان ایجاد حساسیت پس از مصرف وجود دارد. برای جلوگیری از این اتفاق می‌توان مقداری از آن را روی پوست داخل بازو تست کرد و در صورت عدم حساسیت برای کل بدن استفاده شود. اسپری خوشبو کننده‌ی آدامس خرسی با رایحه نوستالژیک از دوران کودکی، فاقد مواد شیمیایی، دارای ترکیباتی از روغن‌ها، مرطوب ‌کننده‌ها و مواد طبیعی، دارای خاصیت آبرسانی و مرطوب کننده‌ی پوست است.

طریقه مصرف بادی اسپلش :

در صورتی که بدن یا پوست کاملاً تمیز و عاری از هر گونه آلودگی باشد مواد بهداشتی تاثیر بهتری بر روی آن دارند. از این رو، بهتر است قبل از استفاده از body splash به حمام بروید و بدنتان را با یک شوینده مناسب شستشو دهید.

در واقع شستشوی پوست باعث می‌شود که منافذ بسته پوست بدن باز شوند که در این حالت آب و عطر بادی اسپلش بهتر جذب می‌شود. قبل از استفاده از این محصول کمی بدنتان را خشک کنید.

البته وجود رطوبت بر روی پوست در ماندگار شدن عطر و تاثیر بهتر body splash موثر است.

 

پس از آن از لوسیون بعد از حمام استفاده کنید و کمی صبر کنید تا لوسیون به اندازه کافی جذب پوست بدنتان شود. سپس بادی اسپلش مورد نظر خودتان را بردارید و بر روی بدنتان اسپری کنید.

در واقع اسپری کردن این محصول جذاب بر روی مچ دست، پشت زانوها، جلوی گردن و داخل آرنج که جزو نقاط پالس دار بدن هستند باعث می‌شود بوی عطر بهتر پخش شود.

سپس کمی منتظر بمانید تا ذرات بادی اسپلش به خوبی جذب پوست شوند و پس از آن که کاملاً خشک شد می توانید لباس خود را بپوشید. این کار باعث می شود که لکه ای بر روی لباستان ایجاد نشود.

 

به طور معمول بادی اسپلش هم توسط خانم ها و هم توسط آقایان استفاده می شود اما به طور کلی خانم ها تمایل بیشتری به استفاده از آن دارند. قابل ذکر است بگوییم که امکان اسپری کردن بادی اسپلش بر روی ساقه مو نیز وجود دارد.

در واقع این کار باعث می‌شود موهای شما آبرسانی شود و در طول روز بوی خوشی داشته باشد. برای خوش عطر شدن لباستان نیز می‌توانید مقدار بسیار کمی از بادی اسپلش را در هوا اسپری کنید و پس از آن از مسیر پخش بو بگذرید.

در واقع با این کار علاوه بر این که لباستان بوی خوب و خوشی به خود می‌گیرد هیچ گونه لکه ای نیز بر روی آن ایجاد نمی‌شود.

منبع ویکی پدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود به کانال روبیکا کلبک کنید
کلیک کنید !
برای خرید عمده با ما در واتساپ باشید