دسته‌ها
محصولات پوستی محصولات زیبایی

لیف سیلیکونی مخزن دار عمده

لیف سیلیکونی مخزن دار عمده

هر روزه تکلونژی رو به پیشرفت هست لیف های قدیمی به علت داشتن نخ های پنبه ای محلی برای رشت میکروب های میکرسکوپی میباشد.لیف مخزن دار این امر را دارد ضد باکتری میباشد

带储液器的硅叶

قیمت لیف سیلیکونی مخزن دار

1 الی 6 عدد 55تومان

6 الی 12 عدد 50 تومن

12 الی 24 عدد 40تومن

24  الی100 عدد 35 تومان

100 عدد به بالا تماس گرفته شود

09925135787

از طریق واتس اپ یا تماس مستقیم ارتباط یرقرار نمایید

محصوالات دیگر فروشکاه ارایش کینگ

خرید عمده کرم نقاط حساس بدن بیوآکوا

ماسک ضدآکنه سالیسیلیک اسید بیوآکوا

خزید کرم یونیک عمده اصل همراه صابون

عمده صابون تریاک

 ارزان صابون زرد چوبه 

 عمده صابون صندل

حراج کرم جانسون

 عمده شامپو تریاک اصل

شامپو سبغ اصل عمده

 عمده کرم  گلدین کوین

شیاف مریانا به قیمت عمده اصل

 گین آپ اورجینال

 کرم شیر گاو اصل عمده

خرید ریکاه سیاه

تنها نمایندگی سرم ویتامین سی دکتر راشل

 مایع پورکس

توضیحات

لیف حمام یکی از لوازم پرکاربردی می باشد که در حمام بیشتر منازل موجود می باشد و یک وسیله نظافت و بهداشت شخصی می باشد که برای شستشوی بدن از آن استفاده می شود
لیف های موجود در بازار معمولا لیف های سنتی دوخته شده از پنبه و نخ می باشند که برای پوست های برخی از افراد نیز ممکن است مناسب نبوده و حساسیت هایی را به وجود آورد این محصول با طراحی بسیار جالب و متفاوت خود از جنس سیلیکون بسیار نرم و با کیفیت طراحی و تولید شده است و مناسب استفاده تمامی افراد از کودک و نوزاد گرفته تا پیر و جوان بوده و کارایی بسیار فوق العاده ای دارد اگر پوست بدن شما به لیف های سنتی و نخی حساسیت دارد و نمی توانید از ان استفاده کنید ، اگر کودک شما پوست حساس دارد و نمی توانید از لیف های نخی برای شستشو و نظافت بدن کودکتان استفاده کنید ، بهترین و مناسب ترین انتخاب لیف سیلیکونی می باشد. این لیف پرزهای بلند نرمی دارد که امکان تمیزی بهتر و بدون ایجاد حساسیت را فراهم خواهد کرد ، همچنین این لیف سیلیکونی دارای یک مخزن مخصوص برای قراردادن صابون و یا شامپوی بدن می باشد که کار استفاده از آن را بسیار ساده و راحت تر می کند.

لیف سیلیکونی مخزن دار

تولیدشده از جنس سیلیکون باکیفیت و منعطف
جایگزین مناسب لیف حمام نخی سنتی
مناسب استفاده برای کودکان و پوست‌های حساس
دارای محفظه داخلی درب دار جهت نگهداری مایع شوینده
انتقال سریع و آسان مایع به سطح فرچه برای شست‌وشو
بدون نیاز به ایجاد وقفه در حین استفاده جهت شارژ مایع شوینده
قابل‌استفاده برای تمیز کردن سطح پوست، شست‌وشوی ظروف و …
قابل‌شست‌وشو دارای دستگیره جهت آویزان کردن
ارائه‌شده در رنگ‌های متنوع و زیبا (ارسال رنگ به‌صورت رندوم)

از لیف مخزن دار یا ليف سيليكوني و ماساژ چگونه استفاده کنیم؟

این لیف شمایلی شبیه به یک مکعب مربع به ابعاد و وزن دارد که در زیر آن سطح برسی شکل قرارگرفته است. قسمت بالای مکعب محفظه‌ای تعبیه‌شده که با استفاده از یک درب پوشش داده می‌شود. این فضا برای ریختن مایع شوینده است که می‌توانید با باز کردن درب مخزن، درون آن مایع موردنظر خود را به مقدار لازم بریزید و سپس درب را ببندید. سوراخی در زیر محفظه لیف سلیکونی وجود دارد که مسیر انتقال مایع شوینده از درون مخزن به داخل برس است، خصوصیتی که مانع از ایجاد وقفه برای شارژ شوینده بر روی لیف می‌شود و می‌توانید به‌سادگی و به‌صورت پیوسته‌کار خود را ادامه دهید. در ضمن قیمت لیف سیلیکونی بسیار مناسب می باشد.تنها کافی است کمی از قسمت بالا و یا کناری به سمت داخل محفظه فشار وارد کنید تا مایع به درون برس و یا سطح موردنظر شما انتقال یابد. در پشت لیف دستگیره‌ای تعبیه‌شده که امکان آویزان کردن لیف را فراهم آورده است. بزرگ‌ترین ویژگی استفاده از این محصول افزایش سرعت عمل و عدم نیاز به ایجاد وقفه در حین استفاده است. از لیف سیلیکونی علاوه بر سطح پوست می‌توان برای شست‌وشوی ظروف در آشپزخانه نیز بهره برد. قابلیت شست‌وشوی آسان خود محصول را نیز باید به دیگر خصوصیات آن اضافه نمود، بنابراین می‌توانید به‌سادگی پس از استفاده آن را به‌صورت کامل بشویید.

سیلیکون چیست

چسب سیلیکون

سیلیکون (به انگلیسی: Silicone) که پلی‌سیلوکسان (به انگلیسی: polysiloxanes) نیز نامیده می‌شود، پلیمرهایی هستند که شامل هر ترکیب مصنوعی ساخته شده از واحدهای تکرار شونده سیلوکسان (به انگلیسی: siloxane) باشد، که زنجیره ای متناوب از اتم‌های سیلیکون و اتم‌های اکسیژن است که با کربن، هیدروژن و گاهی برخی عناصر دیگر ترکیب شده‌است.[۱]

این پلیمرها معمولاً مقاوم به گرما بوده و به صورت مایع یا لاستیکی مانند موجود می‌باشند که برای کاربردهایی از قبیل: درزگیر و آب‌بند، چسب، روانکار، لوازم پخت‌وپز و همچنین عایق حرارتی و الکتریکی استفاده می‌شوند. انواع پرکاربرد آن شامل: روغن سیلیکون، گریس سیلیکون، لاستیک سیلیکون، رزین سیلیکون و درزبند سیلیکون می‌باشد.[۲]

فردریک کیپینگ کاشف سیلیکون است. زمانی که می‌خواست پلاستیک تولید کند، به جای استفاده از ترکیبات کربن، از زنجیره سیلیسیم استفاده کرد که به صورت اتفاقی خانواده سیلیکون‌ها را کشف کرد.[۳] سیلیکون به صورت جامد یا مایع وجود دارد که در مقابل حرارت و بسیاری از مواد شیمیایی مقاوم است.[۴]

چسب آکواریوم

چسب آکواریوم نوعی چسب با قدرت چسبندگی بسیار بالا بوده و ساختار قدرتمندی دارد. چسب‌های آکواریوم با نام چسب سیلیکون نیز شناخته می‌شوند. این چسب‌ها از خانواده چسب‌های مایع بوده و ساختار ژله مانندی دارند. چسب‌های آکواریوم به علت داشتن ماندگاری طولانی و همچنین فرمولاسیون خاص بهترین نوع چسب برای استفاده در محیط‌های مرطوب با هر نوع آب و هوایی است.

ترکیبات شیمیایی و مواد سازنده چسب آکواریوم

چسب آکواریوم محصول ترکیب عناصر آلی با روش‌های مختلف پلیمریزاسیون است. اکسیژن و آب دو عنصر اصلی سازنده این نوع چسب‌ها هستند. همچنین فرمولاسیون این چسب بر پایه پلیمر (سیلیکون و بسپارها) پایه‌ریزی می‌شود تا میزان پایداری و مقاوم این ماده در برابر تغییرات دمایی و نفوذ رطوبت افزایش یابد.

در تعریفی ساده‌تر چسب‌های آکواریوم (سیلیکونی) بر پایه سیلیکون ساخته می‌شوند، به همین دلیل قدرت چسبندگی و مقاوم بیشتری نسبت به سایر چسب‌ها دارند. چسب‌های سیلیکونی در دو نوع اسیدی و خنثی تولید می‌شوند. چسب‌های آکواریوم نوع اسیدی پس از خشک شدن روی سطح بوی سرکه مانندی دارند. چسب‌های سیلیکونی اسیدی عمدتاً در درزگیری و ترمیم سطوح خارجی کاربرد دارند.

انواع چسب سیلیکون بر اساس ساختار

چسب‌های سیلیکونی در دو نوع مختلف اسیدی و خنثی یا طبیعی عرضه می‌شوند. مواد اولیه استفاده شده در هر یک از انواع چسب‌های آکواریوم با یکدیگر متفاوت است.

· چسب آکواریوم اسیدی (Acetoxy): این نوع چسب سیلیکونی بر پایه ماده استیک اسید ساخته شده و به همین دلیل به هنگام خشک شدن بویی شبیه به بوی سرکه تولید می‌کند.

· چسب آکواریوم طبیعی یا خنثی (Neutral): چسب‌های سیلیکونی خنثی دقیقاً نقش حلال اصلی را داشته و بنا بر این به هنگام متصاعد یا خشک شدن از خود موادی چون الکل را تولید می‌کنند. این نوع از چسب‌ها برای استفاده روی برخی سطوح خاص فلزی یا سرامیکی مناسب نبوده و به علت داشتن اسید خاص موجب تغییر رنگ یا تجزیه ساختار سطح می‌شوند.

ویژگی‌های بارز چسب آکواریوم

چسب آکواریوم در مقایسه با سایر چسب‌های صنعتی و غیر صنعتی ویژگی‌های متمایزی دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این چسب می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

· ماندگاری بالا

· عایق رطوبتی

· ضد میکروب و قارچ

· ساختار بهداشتی

· مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی

· عدم رنگ‌پذیری

· عایق در برابر دما و صدا

· نارسانای الکتریکی

علت اصلی وجود خاصیت نارسانایی الکتریکی در چسب‌های آکواریوم استفاده از عناصر سیلیکون و اکسیژن در ساخت این چسب‌ها است. در حقیقت اکسیژن و سیلیکون جریان الکتریکی را از خود عبور نمی‌دهند. این چسب‌ها می‌توانند در بازه دمایی منفی ۲۰ تا مثبت ۱۲۰ درجه سانتی گراد خواص فیزیکی و شیمیایی خود را حفظ کنند.

انواع چسب آکواریوم بر اساس رنگ

چسب آکواریوم در دو نوع اسیدی و خنثی تولید می‌شود. اما علاوه بر این دسته‌بندی چسب‌های سیلیکونی نیز در ۴ رنگ مشکی، قرمز، سفید و بی‌رنگ تولید می‌شوند. هر یک از این مدل چسب‌های سیلیکونی فرمولاسیون و خواص شیمیایی منحصربه‌فردی دارند.

چسب آکواریوم قرمز

چسب آکواریوم قرمز بنا بر فرمولاسیون خاصی که دارد مقاومت بالایی داشته و به عنوان واشر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع چسب‌های سیلیکونی بیشترین میزان مقاومت را نسبت به سایر چسب‌های سیلیکونی دارند. همچنین چسب‌های سیلیکونی قرمز رنگ به علت واکنش‌ناپذیری و عایق بودن به عنوان چسب واشر به کار می‌روند.

چسب سیلیکونی مشکی

چسب سیلیکونی (آکواریوم) مشکی نیز در چسباندن شیشه اتومبیل کاربرد گسترده‌ای دارد. در صنعت خودروسازی نیز این نوع چسب آکواریوم کاربرد فراوانی دارد.

چسب سیلیکونی سفید

این نوع چسب سیلیونی برای استفاده در درزگیری سینک ظرفشویی، وان حمام و… مناسب است. همچنین از چسب‌های سیلیکونی سفید غالباً در فرایند درزگیری و عایق‌بندی کاشی‌ها و سرامیک‌ها استفاده می‌شود.

چسب آکواریوم بی‌رنگ

نوع بی‌رنگ چسب آکواریوم نسبت به سایر انواع چسب‌های سیلیکونی کاربرد بیشتری دارد. از این چسب عمدتاً در چسباندن شیشه‌های آکواریوم، سینک ظرفشویی و… استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود به کانال روبیکا کلبک کنید
کلیک کنید !
برای خرید عمده با ما در واتساپ باشید