دسته‌ها
مراقب از مو

خرید حوله جادویی سر عمده

خرید حوله سر جادویی عمده

خرید حوله سر جادویی عمده محصول جدید شرکت hewm فوق العاده ترند بازار میباشد و مناسب فصل پاییز و زمستان میباشد و تیم حبیبی این محصول بصورت انبوه با قیمت باور نکردنی وارد بازار کرده هست #دست-اول

خرید حوله جادویی عمده

09925135787

از طریق واتس اپ یا تماس مستقیم ارتباط یرقرار نمایید

قیمت ها برای خرید حوله جادویی عمده

بر اساس تعداد و قیمت ها برای یک عدد می باشد

1 تا 3 عدد هر عدد 60000

4 تا 6 عدد 55000تومان

برای 7 عدد تا12 عدد 50000تومان

و برای 13 عدد به بالا 45000تومان

تعداد بیش از 24 عدد 40000تومان

درباره محصول

  • حوله سر جادویی’
  • مخصوص خشک کردن موهای سر
  • مناسب برای رنگ کردن مو
  • قابل استفاده برای حالت دادن به مو
  • قابل استفاده برای پاک کردن آرایش صورت
  • مناسب برای استفاده در سونا
  • قابل استفاده برای محافظت در مقابل آفتاب
  • بدون نیاز به خشک کردن دستی و ماساز حوله روی موها که باعث شکستگی مو می شود
  • سبک و راحت

    محصوالات دیگر فروشکاه ارایش کینگ

    خرید عمده کرم نقاط حساس بدن بیوآکوا

    ماسک ضدآکنه سالیسیلیک اسید بیوآکوا

    خزید کرم یونیک عمده اصل همراه صابون

    عمده صابون تریاک

     ارزان صابون زرد چوبه 

     عمده صابون صندل

    حراج کرم جانسون

     عمده شامپو تریاک اصل

    شامپو سبغ اصل عمده

     عمده کرم  گلدین کوین

    شیاف مریانا به قیمت عمده اصل

     گین آپ اورجینال

     کرم شیر گاو اصل عمده

    خرید ریکاه سیاه

    تنها نمایندگی سرم ویتامین سی دکتر راشل

     مایع پورکس

    حوله سر جادویی

    اگر شما هم مشکل خشک کردن مو هایتان را دارید و پس از حمام نمی دانید چطور بدون سشوار و آسیب زدن به مو آن را خشک کنید این محصول را از دست ندهید.

    حوله سر جادویی، حوله ای با طراحی مخصوص برای بانوان است که به راحتی می توانند موهای خود را در آن جمع کنند و پس از آن به وسیله دکمه در پشت سر ببندند.

    این حوله علاوه بر خشک شدن سریع تر به دلیل جنس میکروفایبری اش و کاربردی بودن آن، باعث می شود در حین خشک شدن بتوانید به کارهای خود برسید و برای افرادی که نیاز به حجاب دارند این محصول آن را نیز برایتان فراهم می کند.

    جنس این حوله خشک کننده مو دکمه دار از میکروفایبر با جذب بالای آب می باشد و به طول 65 سانتی متر و عرض 25 سانتی متر است که با پیچیدن مو در آن سریع تر و راحت تر موها خشک می گردند.

    این حوله جادویی ، کاربردی چند منظوره دارد و از آن علاوه بر خشک کردن موهای خود می توانید به عنوان پاک کردن آرایش صورت هم استفاده کنید. جنس این حوله کلاهی از نخ های ابریشمی می باشد و نسبت به رقبای خود از کیفیت و نرم بودن بالایی برخوردار می باشد. یکی از ویژگی های حوله سر جادویی استفاده از آن برای رنگ کردن موها و سالت های زیبایی زنانه می باشد و می توانید علاوه بر آن موهای خود را به خوبی حالت دهید. از این محصول علاوه بر استفاده در منزل از آن می توانید در سونا و سالن های آرایش استفاده کنید. حوله کلاهی مناسب برای حفاظت در مقابل آفتاب می باشد. این حوله سر جادویی را تنها کافیست بعد از خارج شدن از حمام بر روی سر خود ببندید تا شاهد خشک شدن موهای خود شوید.

حوله چیست

حولّه ، بَشگیر یا آب‌چین تکه‌ای از الیاف جذب‌کننده مایعات، از جنس پشم، پارچه یا کاغذ است که برای خشک کردن یا پاک کردن به کار می‌رود. حوله‌ها معمولاً دارای پُرز هستند تا خاصیت آبگیری آن‌ها بیش‌تر شود.

انواع مختلفی از حوله‌های پارچه‌ای مورد استفاده خانگی قرار می‌گیرند، از جمله حوله‌های دستی، حوله حمام و حوله‌های آشپزخانه. در آب و هوای گرم، مردم ممکن است از حوله‌های ساحلی استفاده کنند. حوله‌های کاغذی در دستشویی فضاهای تجاری یا اداری برای کاربران فراهم می‌شوند تا دست‌هایشان را خشک کنند. حوله کاغذی همچنین در استفاده خانگی برای پاک کردن، تمیز کردن و خشک کردن در کارهای مختلف استفاده می‌شود.[۱] حوله ها کاربرد زیادی در بین خانواده ها دارند برای مثال اگر فردی از حمام بیرون بیاید اولین کاری که انجام می دهد این است که خود را با حوله خشک می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود به کانال روبیکا کلبک کنید
کلیک کنید !
برای خرید عمده با ما در واتساپ باشید