دسته‌ها
محصولات پوستی محصولات زیبایی

دستگاه بخور گرم انی ساز عمده

خرید دستگاه بخور گرم انی ساز عمده

خرید دستگاه بخور گرم انی ساز عمده از تولیدی به مصرف کننده مناسب برای عمده فروشان سراسر کشور.بخور گرم بیشتر در فضاهای سرد و خشک زمستانی کاربرد دارد . چرا که هم به گرم شدن فضا کمک می کند و همراه با آن به مرطوب شدن فضا هم یاری می رساند .

خرید دستگاه بخور گرم انی ساز عمده

09925135787

از طریق واتس اپ یا تماس مستقیم ارتباط یرقرار نمایید

قیمت ها برای خرید دستگاه بخور گرم انی ساز عمده

بر اساس تعداد و قیمت ها برای یک عدد می باشد

1 تا 3 عدد هر عدد 75000تومان

4 تا 6 عدد 70000تومان

برای 7 عدد تا12 عدد 65000تومان

و برای 13 عدد به بالا 60000تومان

تعداد بیش از 24 عدد 55000تومان

محصوالات دیگر فروشکاه ارایش کینگ

خرید عمده کرم نقاط حساس بدن بیوآکوا

ماسک ضدآکنه سالیسیلیک اسید بیوآکوا

خزید کرم یونیک عمده اصل همراه صابون

عمده صابون تریاک

 ارزان صابون زرد چوبه 

 عمده صابون صندل

حراج کرم جانسون

 عمده شامپو تریاک اصل

شامپو سبغ اصل عمده

 عمده کرم  گلدین کوین

شیاف مریانا به قیمت عمده اصل

 گین آپ اورجینال

 کرم شیر گاو اصل عمده

خرید ریکاه سیاه

تنها نمایندگی سرم ویتامین سی دکتر راشل

 مایع پورکس

راهنمای خرید بهترین دستگاه بخور گرم ایرانی و خانگی

به علت تاثیرگذاری بالای این محصول در مرطوب کردن محیط در اماکن بسته و ازبین بردن آلودگی های محیط، پزشکان استفاده از این دستگاه را به اقشار مختلف جامعه توصیه می کنند. از آن جایی که مدل های مختلفی از دستگاه بخور گرم با ظرفیت های متفاوت در بازار موجود است، از راهنمای خرید زیر کمک بگیرید و موارد ذکر شده را هنگام خرید در نظر بگیرید تا مناسب ترین مدل را برگزینید؛

  1. نوع دستگاه

به طور کلی دو نوع از این محصول در بازار وجود دارد؛ تبخیری و التراسونیک. دستگاه بخور گرم تبخیری، عملکرد ساده ای دارد و از انرژی برق برای تبخیر آن موجود در مخزن خود استفاده می کند. میزان تولید صدا و مصرف برق آن بالا است و برای اماکن بزرگ قابل استفاده می باشد.

در مقابل دستگاه بخور گرم التراسونیک با استفاده از یک دیافراگرام و لرزش فکرانس فراصوتی بخار تولید می کند. این مدل نسبت به مدل تبخیری کم سروصدا تر، گران تر و با مصرف انرژی پایین تر است. این دستگاه جزء به روزترین دستگاه های بخور موجود در بازار است اما قابلیت استفاده در محیط های بزرگ را ندارد.

2مدل دستگاه

انتخاب مدل دستگاه کاملا به شرایط محیط و نیاز شما بستگی دارد. دستگاه بخور در دو مدل رومیزی و ایستاده تولید و عرضه می شود. مدل رومیزی قابلیت حمل آسان دارد و می تواند در مکان های مختلف همچون سفر همراهتان باشد، اما مدل ایستاده بیشتر برای فضاهای بزرگ مناسب است.

3اندازه و وزن

در این مورد حق انتخاب با شماست که محصول مدنظرتان جه سایز و وزنی داشته باشد. اگر به فکر سهولت در استفاده و جابه جایی آن هستید، مدل های کوچ تر و با وزن پایین را انتخاب کنید. اگر هم برای گرم کردن فضاهای بزرگ به دنبال محصولی مناسب هستید، بی شک سایزهای بزرگ این دستگاه برایتان کارآمدتر است.

4ظرفیت مخزن

فاکتور مهم دیگر برای انتخاب بهترین دستگاه بخور گرم، گنجایش مخزن است که برحسب لیتر یا گالن محاسبه می شود. برای مصارف خانگی مخزن های کم حجم پاسخگوی نیازتان خواهد بود، اما برای اماکن بزرگ باید مخزن هایی با حجم بالاتر را خریداری کنید.

GDP5 دستگاه

این فاکتور نشان دهنده توانایی تولید رطوبت دستگاه است. در واقع هرچه میزان GDP دستگاه بیشتر باشد، میزان رطوبت تولیدی با توجه به حجم آب موجود در مخزن بیشتر خواهد بود.

6سهولت در استفاده و نظافت

مناسب ترین و کارآمدترین محصول، دستگاهی است که استفاده از آن برای مصرف کننده راحت باشد تا بتواند به بهترین نحو از آن سود ببرد. به عنوان مثال درب آن به آسانی قابل باز و بسته شدن باشد و یا با درا بودن مخزنی شیشه ای بتواند حجم آب باقی مانده در مخزن را به شما نشان دهد.

علاوه بر این دستگاه باید به آسانی قابل تمیز کردن باشد. چون جرم و رسوبات انباشته شده درون مخزن و زوایای داخلی مختلف دستگاه می تواند به مرور زمان موجب خرابی دستگاه بخور شود.

7گارانتی

بهتر است محصولی خریداری کنید که ضمانت نامه معتبر داشته باشد. چون ممکن است این دستگاه ها به مرور زمان خراب شده و با اشکالاتی مواجه شوند. داشتن گارانتی اطمینان خاطر برایتان فراهم می کند.

8امکانات جانبی

با توجه به پیشرفته بودن دستگاه ها و برندهای تولید کننده آن ها، امکانات جانبی نظیر وجود مخزن برای ریختن خوشبو کننده ها و یا موارد دارویی، تک منظوره یا دو منظوره بودن، قابلیت تنظیم بخار خروجی از دستگاه، دارا بودن کنترل، دارا بودن صفحه نمایشگر، وجود هشدار برای کاهش حجم مخزن و یا فرا رسیدن زمان تمیز کردن دستگاه، تایمر دار بودن جهت خاموشی و … در دستگاه های مختلف وجود دارد.

9قیمت

هریک از موارد ذکر شده در بالا در قیمت دستگاه بخور گرم موثر واقع می شوند. در واقع هرچه دستگاه پیشترفته تر، بزرگ تر و امکانات جانبی آن بیشتر باشد، قیمت آن هم به مراتب بالاتر می رود.

حال با توجه به شناختی که از دستگاه بخور گرم پیدا کرده اید، می توانید از لیست زیر که مجموعه ای از بهترین های موجود در بازار از دیدگاه خریداران است کمک بگیرید. شما همراهان گرامی تانیرو می توانید اطلاعات جامع تر در مورد هریک از این محصولات را از لیست زیر کسب کنید.

دستگاه بخور گرم آنی ساز مدل F7 20123

  • وزن 100 گرم
  • کاربرد به صورت خانگی
  • نوع بخور گرم
  • ظرفیت مخزن آب 1 لیتر
  • منبع انرژی آداپتور برق
  • ابعاد 19x20x27 میلی‌متر
  • از جمله بهترین دستگاه بخور گرم خانگی

دستگاه بخور گرم آنی ساز یک محصول کاملا کاربردی به ویژه برای بهبود سینوزیت و پاکسازی پوست است.

با توجه به این که قیمت این محصول بسیار پایین است، نباید انتظار زیادی از کارکرد آن داشته باشید. مخزن آب این دستگاه گنجایش زیادی ندارد و تقریبا نصف استکان آب را در خود جای می دهد. اما در مدت زمان کوتاهی به جوش می آید و حجم بخار مناسبی تولید می کند. در مجموع با توجه به قیمتش، ارزش خرید دارد و حضور آن در هر خانه ای نیاز است.

نحوه استفاده از دستگاه :

  • مطمئن شوید دو شاخه دستگاه به برق وصل نباشد.
  • قسمت کلاهک را در جهت عکس حرکت عقربه های ساعت چرخانده و به سمت بالا بکشید و از مخزن جدا کنید.
  • مخزن را به مقداری که نشانگر آب حالت پر بودن را نشان می دهد پر کنید.
  • کلاهک را به حالت اولیه برگردانده و دو شاخه را به برق بزنید.

رطوبت‌ساز

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
دستگاه رطوبت‌ساز یک موزه

دستگاه رطوبت‌ساز، بُخُور یا مرطوب‌کننده جهت افزایش رطوبت هوا در دو نوع کلی گرم و سرد به کار می‌رود و استفاده‌های خانگی و صنعتی دارد. در استفاده‌های خانگی معمولاً برای ضدعفونی کردن یا گرم و مرطوب کردن هوای خانه و در زمستان جهت درمان سرماخوردگی استفاده می‌شود. معمولاً بخورها مخزنی مخصوص برای محلول‌های ضدعفونی‌کننده دارند که آن را در هوا پخش می‌کند ازجملهٔ این محلول‌های قابل استفاده، می‌توان به اکالیپتوس اشاره کرد.

از این دستگاه در مکان‌هایی استفاده می‌شود که نیاز به رطوبت دقیق و منظم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود به کانال روبیکا کلبک کنید
کلیک کنید !
برای خرید عمده با ما در واتساپ باشید