دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

خرید کرم کوشن ارزان عمده

کرم کوشن یک کرم پودر مایع و با کفیت  ضد اب هست  این کرم پودر یکی پرکاربرد ترین لوازم ارایشی هست که جوش های صورت لک و… یک دست و صاف می کند.در این مقاله قصد داریم تا به پرسش کوشن آرایشی چیست ، پاسخ دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از کوشن آرایشی چیست ؟

  • کوشن جایگزینی برای تمامی محصولات آرایش پوست است. به جای استفاده از چندین نوع محصول آرایشی به صورت همزمان، می توانید تا با این محصول به پوستی که می خواهید، دست پیدا کنید.
  • حاوی ویتامین، ضد آفتاب، پرایمر، مرطوب‌کننده
  • ضد اب بودن کرم کوشن
  • ضد پیری و جوان کننده
  • دارای پد اختصاصی
  • مناسب برای تمامی پوست ها

قیمت محصول

برای خرید کوشن بصورت عمده با شماره

09038210890

از طریق واتس اپ یا تماس مستقیم ارتباط یرقرار نمایید

قیمت ها برای خرید تک و عمده کوشن

بر اساس تعداد و قیمت ها برای یک عدد می باشد

1 تا 3 عدد هر عدد 75000 تومان

4 تا 6 عدد 75000 تومان

برای 7 عدد تا12 عدد 68000 تومان

و برای 13 عدد به بالا 62000 تومان

تعداد بیش از 24 عدد 55000 تومان

نحوه استفاده کرم پودر مایع

برای استفاده از کوشن به طریق زیر عمل کنید:

پد را به مقداری کوشن آغشته نموده، با ضربات ملایم متوالی، پوست صورت خود را پوشش بدهید و با حرکت ضربه ای کوشن را روی پیشانی، بینی، گونه ها و چانه بزنید.
این کار را آنقدر تکرار نمایید تا تمام نواحی صورت یکدست و یکنواخت و تمام پوست شما به صورت یکدست کاور شود.
سپس با استفاده از لوازم آرایش دیگر آرایش تان را تکمیل نمایید.

در استفاده از کوشن به این نکات توجه کنید:

  • در استفاده از کوشن این نکته را در نظر بگیرید که حتما از پد برای زدن آن استفاده کنید و کوشن را با براش بر روی صورت خود نکشید زیرا بخش زیادی از مایع کوش به براش می چسبد.

  • مایع کوشن را به صورت عادی روی صورت نزنید و حتما با حرکت ضربه ای کوشن را روی پوست بمالید.

  • کوشن آرایشی از رنگ بندی متفاوتی برخوردار است پس حتما رنگ متناسب با پوست خود را انتخاب نمایید و در هنگام خرید کوشن به شماره رنگ آن دقت کنید. افراد دارای پوستی تیره و برنزه باید کوشن شماره 3 را انتخاب نمایید و افراد دارای پوست روشن و گندمی باید کوشن دارای دو رنگ روشن و متوسط را انتخاب کنند.

معرفی برند های کرم کوشن

میشا

از ویژگی های آن می‌توان به بخشیدن رطوبت و بافت درخشان و طبیعی به پوست اشاره کرد. این محصول بر پایه مواد گیاهی ساخته شده است. علاوه بر پوشش دهی زیاد، حاوی پرایمر و ضد آفتاب با SPF50 می‌باشد. میشا علاوه بر خاصیت روشن کنندگی پوست یک عامل ضد چروک و ضد لک است. در پک آن یک اسفنج به همراه زاپاس، پودر فیکس کننده و آینه وجود دارد. استفاده از پودر فیکس به ماندگاری آرایش شما کمک می‌کند.

 

کاکیلی

کاکیلی طرح گنجشک یک محصول فوق‌العاده‌ی دیگر از کوشن ها است. این پنکک مایع همراه با براش قارچی در دو رنگ طبیعی در بازار عرضه می‌شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد کاکیلی را می‌توان ماندگاری و دوام بالای آن دانست. این ویژگی سبب می‌شود که برای آرایش هایی که قصد داریم ساعات طولانی روی پوست بماند بسیار مناسب باشد. همچنین کاور و پوشش زیادی که دارد آن را برای هر نوع پوستی مناسب استفاده می‌کند. اگر در طول روز زمان زیادی را خارج از خانه سپری می‌کنید، پیشنهاد ما برای شما بی شک کوشن کاکیلی می‌باشد.

کوشن کاکیلی

این محصول فوق العاده همراه یک براش قارچی و در دو رنگ طبیعی به بازار عرضه می شود و به دلیل ماندگاری و دوام بالا برای استفاده ساعات طولانی مناسب است. این محصول برای هرنوع پوست مناسب بوده و کاور و پوشش بالا دارد.

کوشن اورال

این محصول بی نظیر بافت سبک و طبیعی به پوست بخشیده و با تصحیح رنگ صورت، آن را پرتر نشان می دهد. کوشن اورال ویتامینه بوده و در دو رنگ طبیعی و روشن به بازار عرضه می شود.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا به پرسش کوشن آرایشی چیست پاسخ بدهیم و تفاوت آن را با سایر محصولات آرایشی پوست برای شما تشریح کنیم. شما می توانید این ابزار آرایشی را به لیست لوازم آرایشی محبوب و مورد نیاز خود اضافه کنید.

در پایان از شما تقاضا داریم تا در صورتی که از این محصول آرایشی جدید استفاده کرده اید، تجربه خود را با ما و خوانندگان این مقاله از طریق بخش ارسال دیدگاه به اشتراک بگذارید.

خرید عمده صابون تریاک

خرید ارزان صابون زرد چوبه 

فروش عمده صابون صندل

کرم پودر مایع کوشن

خرید عمده جانسون

 

منبع :کرم مایع

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود به کانال روبیکا کلبک کنید
کلیک کنید !
برای خرید عمده با ما در واتساپ باشید