دسته‌ها
محصولات پوستی

خرید عمده کرم جانسون اصل

کرم مرطوب کننده 24 ساعته جانسون کرم نرم و مرطوب کننده مورد علاقه همه است این کرم غنی شده با شی باتر, رطوبت رسانی 24 ساعته را ارائه می دهد تا از خشکی پوست و حالت تیرگی صورت و بدن شما جلوگیری کند. با رایحه ای لطیف و فاقد چربی و براقیت روغنی ، این کرم پوستی به لطافت ابریشم به شما می بخشد. مناسب برای انواع پوست
اگر پوست‌تان خشک، چرب یا ترکیبی از هر دو باشد چون مرطوب کننده‌ها روند فرسایش پوست را به تعویق می‌اندازند و از آن در برابر تغییرات ناگهانی آب‌ و هوا محافظت می‌کنند. از این رو کارشناسان ، استفاده از کرم های مرطوب کننده را در هر شرایط آب و هوایی و برای هر نوع پوست توصیه می کنند. مهم‌ترین نکته در انتخاب یک مرطوب ‌کننده، توجه به نوع پوست است که می‌تواند خشک، چرب، معمولی و مختلط باشد. کرم مرطوب کننده جانسون یکی از محبوب ترین ها و موثر ترین کرم های مرطوب کننده برای پوست صورت و پوست دست است. پزشکان متخصص پوست برای داشتن پوستی مرطوب و نرم بهترین زمان استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده را سه دقیقه بعد از حمام می‌دانند.

قیمت محصول

تعداد 1 – 3 4 – 11 12+
قیمت 39,500 تومان 29,625 تومان 27,650 تومان

برای خرید تماس بگیرید یا در واتساپ با ما در ارتباط باشید

09925135787

خواص کرم جانسون

  • ابرسان 24 بدن

  • شفاف کننده و درخشان کننده پوست دست و صورت

  • شفاف کننده و درخشان کننده پوست دست و صورت تازه سازی پوست

  • جذب سریع و بدون چربی روی پوست

  •  ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا

  • ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا

  • حاوی کلاژن و ترکیبات ضد چروک

درباره برند جانسون

کمپانی «جانسون» (Johnson) یک برند تخصصی آمریکایی در حوزه تولیدات محصولات بهداشتی کودک است. این کمپانی فعالیت خود را با تولید اولین پودر بچه در سال 1893 آغاز کرد. از جمله تولیدات این برند می‌توان به لوسیون، شامپو، شاو ژل و روغن ماساژ مخصوص کودکان اشاره کرد. دکتر فردیک کیلمر اولین مدیر این کمپانی در سال 1894 برای مقابله با آسیب‌های پوستی کودکان اولین پودر بچه را تولید و وارد بازار کرد. امروزه این برند مشهورترین برند در زمینه تولید محصولات بهداشتی ویژه کودکان است و رضایت تمامی مادران حساس را به خود جلب کرده است. در سال 2013 تحقیقات مجله آبستریک این نتیجه را بیان داشت که شست‌وشوی کودک با شامپوهای جانسون از نظر شیمیایی مانند شست‌وشو فقط با آب خالص است و هیچ‌گونه آسیبی به کودک وارد نمی‌سازد.

تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده چیست؟

از لحاظ علمی، مرطوب کننده اصطلاح کلی است که برای انواع ترکیبات مرطوب کننده به کار می‌رود؛ از جمله:

امولینت‌ (emollients): چربی و روغن ها
اسکوآلن (squalene): روغن
هموکتانت ها یا ترکیبات جاذب الرطوبه (humectants)
ترکیبات پوشاننده (occlusive)

اما در دنیای تجارت و بازار جهانی، کلیه اصطلاحات دستخوش تغییر شده‌اند. در واقع، آبرسان و مرطوب‌کننده از جمله واژه‌های تجاری هستند که برندهای مختلف از آنها تعریف‌های متفاوت و دل‌بخواهی ارائه می‌دهند.

از آنجاکه هیچ استاندارد مشخص و ویژه‌ای برای تعریف یک آبرسان و یک مرطوب کننده وجود ندارد در بیشتر موارد، هر برندی طبق میزان رطوبت رسانی محصول خود به پوست افراد این دو اصطلاح را تفکیک می‌کنند.
آیا آب به تنهایی برای تامین رطوبت مورد نیاز پوست کافیست؟

فراموش نکنید، آب به تنهایی نمی‌تواند رطوبت پوست را حفظ کند. احتمالا شما هم متوجه شده‌اید زمانی‌که از حمام خارج می‌شوید، آب باقیمانده روی بدن شما تبخیر می‌شود و به همراه آن چربی طبیعی پوست شما هم از بین می‌رود.

در حقیقت، هرچه بیشتر پوست‌تان را بدون استفاده از مرطوب کننده و یا کرم آبرسان پوست بشویید، پوست شما بیشتر به خشکی می‌گراید.

سخن پایانی

سایت http://arayeshking.ir/ (پادشاه لوازم ارایشی) همه سعی دارد بهترین محصولات زیبایی برای شما همرایان گرامی با قیمت عمده و با کفیت برای شما اراعه دهد سپاس از شما عزیران که با ما همراه بودید

خرید عمده صابون تریاک

خرید ارزان صابون زرد چوبه 

فروش عمده صابون صندل

کرم پودر مایع کوشن

خرید عمده جانسون

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود به کانال روبیکا کلبک کنید
کلیک کنید !
برای خرید عمده با ما در واتساپ باشید