دسته‌ها
محصولات پوستی محصولات زیبایی

سرم ۲۴k گلدزن اصل عمده

سرم ۲۴k گلدزن اصل ارزان

"<yoastmark

 سرم 24 عیار اصل که در ان ورقه های طلا به کار رفته هست طلا موجب میشود که پوست شفاف و تمامی روزنه پوست پر کنند این محصول یکی از پر فروش ترین سرم جوان کننده در جهان هست پرایمر و سرم طلای گلدزن با توجه به داشتن ذره های طلا پوست را کاملا آبرسانی می کند از ایجاد چروک جلوگیری کرده ، پوست را کاملا صاف و هموار می نماید تا شما بتوانید براحتی آرایش خود را آغاز کنید همچنین باعث تولید کلاژن و الاستین می شود که پوست را جوانسازی می نماید ، فرایند پیری را کاهش می دهد ، پوست را شفاف ، روشن و زیبا می نماید و ایمنی پوست را بالا می برد پس انتخاب این محصول به عنوان زیر ساز آرایش گزینه مناسبی برای شما می باشد.

خرید سرم ۲۴k گلدزن

برای خرید  سرم به شماره زیر از طریق واتس اپ پیام دهید

09925135787

قیمت سرم طلا بر اساس تعداد می باشد

قیمت برای 1 تا 3 عدد 58000 تومان

برای 4 تا 6 عدد 55000 تومان

برای 7 عدد تا12 عدد 50000 تومان

و برای 13 عدد به بالا 48000 تومان

لیست محصولات دیگر پادشاه اریشی

خرید عمده صابون تریاک

خرید ارزان صابون زرد چوبه 

فروش عمده صابون صندل

حراج کرم جانسون

فروش عمده شامپو تریاک اصل

شامپو سبغ اصل عمده

خرید عمده کرم گلدین کوین

شیاف مریانا به قیمت عمده اصل

خرید گین آپ اورجینال

پرایمر و سرم طلای گلدزن (۲۴k goldzan ampoule)
پرایمر و سرم طلای گلدزن (۲۴k goldzan ampoule)
ذرات طلا به ذخیره آب در سلولها کمک می کنند و بنابراین باعث می شوند پوستتان تازه و جوان به نظر آید. به غیر از ذرات طلای خالص، این سرم حاوی ترکیبات مهم و بسیار موثر دیگری نیز می‌ باشد که نشانه های پیری را کاهش می دهند. الاستین موجود در این سرم تولید کلاژن را تقویت می کند، روند پیری را آهسته می کند و از زوال حالت ارتجاعی پوستتان جلوگیری می کند.
بافت سرم تازه و رقیق است، به آسانی به داخل پوست جذب می شود و تقریبا بلافاصله به شما احساس خوشایند بازسازی را ارائه می دهد و باعث می شود پوستتان جوان تر به نظر آید.
پرایمر و زیر ساز آرایش گلد زن از جمله معروفترین پرایمر های موجود در بازار است که به صورت یک بطری 100ml برای استفاده شما عرضه شده است. استفاده از دانه های ریز طلایی رنگ جلوه بسیار درخشانی به صورت شما می دهد.
مواد تشکیل دهنده پرایمر ها پلیمر هایی بر پایه سیلیکون ها هستند. که خاصیت نرم کنندگی فوق العاده ای به پوست می دهد. تمام چروک و حفره های سطحی و عمیق پوست را پوشانده و صورت شما را برای یک آرایش حرفه ای آماده می کند. پس به طور کلی میتوان گفت پرایمر عمل زیر سازی صورت شما قبل از آرایش را بر عهده دارد. و صاف کننده صورت شما قبل از آرایش است. تا با استفاده از آن آرایشی صاف و یکدست و بسیار راحت را بدون استفاده از حجم زیاد کرم ها داشته باشید. با استفاده از این سرم یک زیر سازی حرفه ای را قبل از آرایش تجربه کنید. این محصول به طور شگفت انگیزی تمام منافذ پوست را پر می کند. همچنین جلوه درخشانی به آرایش شما میدهد. ویتامینه بودن آن شادابی فوق العاده ای به پوست شما می بخشد.

نحوه استفاده ازپرایمر و زیر ساز آرایش 24K GOLDZAN

با استفاده از نوک انگشتانتان پرایمر را به صورت خود مالیده و آن را ماساژ دهید. البته بهتر است برای نواحی کوچکتر از برس های مخصوص استفاده کنید تا آرایشی بس حرفه ای داشته باشید. نا گفته نماند پرایمر را می توان به تنهایی هم استفاده کرد. که در اینگونه موارد آرایشی ساده و جذاب با جلوه ای درخشان خواهید داشت.

 

عیار چیست

عیار واحد اندازه‌گیری خلوص آلیاژهای طلا و دیگر فلزات گران‌بها است. هر چند که برای سایر مواد هم به کار می‌رود.

عیار طلا معمولاً از واحد کامل ۲۴ بیان می‌شود. برای مثال طلای ۲۴ عیار طلای خالص با حداقل ۹۹٬۹ درصد طلا، و طلای ۱۸ عیار از ۷۵ درصد طلا و ۲۵ درصد فلز دیگر تشکیل شده‌است.

برای محاسبه عیار از فرمول زیر استفاده می‌شود:

X = 24 M g M m {\displaystyle X=24\,{\frac {M_{g}}{M_{m}}}}

که در آن:

X {\displaystyle {\mathit {X}}} عیار آلیاژ،
M g {\displaystyle M_{g}} جرم خالص طلا یا پلاتین در جسم، و
M m {\displaystyle M_{m}} . جرم کل جسم

در زبان انگلیسی و دیگر زبان‌های اروپایی «عیار» را «قیراط» (carat یا Karat) با حرف اختصاری K می‌نامند که این قیراط را نباید با قیراط که یک یکای جرم برای اندازه‌گیری جرم سنگ‌های قیمتی و مروارید است اشتباه گرفت. هر قیراط ۲۰۰ میلی‌گرم (۰٫۲ گرم) است.

منبع ویکی پدیا

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود به کانال روبیکا کلبک کنید
کلیک کنید !
برای خرید عمده با ما در واتساپ باشید