دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

خرید ماسک ستاره دریایی عمده

خرید ماسک ستاره دریایی عمده

خرید ماسک ستاره دریایی عمده
خرید ماسک ستاره دریایی عمده
اگر می خواهید مانند ستاره بردخشید یا مانند اب زلال شود رفع کننده قوی تیرگی های بدن و روشن کننده پوست مخصوص نواحیِ: قوزک پا، زانو، آرنج، فرنج، زیربغل و…
می تواند
نام محصول ماسک ستاره دریایی آنیا
کشور مبدا سازنده انگلیس
حجم 250 میلی لیتر
مناسب برای رفع تیرگی (زانو ؛ آرنج ؛ زیر بغل و ناحیه تناسلی)
دوره تاثیر گذاری یک ماه
سایر خواص نرم کننده ، مرطوب کننده
مخصوص آقایان و بانوان

چگونه ماسک ستاره دریا  خرید کنیم

قیمت خرید عمده برای ماسک ستاره دریایی 22000 تومان می باشد

09925135787

در تماس باشید برای ثبت سفارش در واتس اپ در خدمت شما هستیم

سایر محصولات

 عمده صابون تریاک

خرید  ارزان صابون زرد چوبه 

خرید عمده صابون صندل

حراج کرم جانسون

فروش عمده شامپو تریاک اصل

شامپو سبغ اصل عمده

فروش عمده کرم گلدین کوین

شیاف مریانا به قیمت عمده اصل

قیمت عمده  گین آپ اورجینال

 کرم شیر گاو اصل عمده

صابون شیر الاغ اصل ارازن عمده

 

روش استفاده از ماسک ستاره دریایی

ماسک ستاره دریایی آنیا از روش استفاده ی بسیار راحت و آسانی نیز برخوردار می باشد به طوری که شما می توانید محل مورد نظرتان را مورد شستشوی قرار داده و سپس مقدار مناسبی از ماسک ستاره دریایی برند آنیا را برداشته و بر روی پوست خود بمالید و اجازه دهید تا این ماسک خشک شود که معمولا 15 دقیقه زمان لازم دارید تا لایه ی مربوط به این ماسک بر روی پوست تان خشک شود. سپس می توانید لایه ی خشک شده ی مربوط به ماسک ستاره دریایی برند آنیا را شسته و پوست تان را خشک کنید. این فرایند را چند بار در هفته انجام داده و در کمترین زمان ممکن شاهد پوست بسیار روشن و لطیفی باشید. استفاده از ماسک ستاره دریایی واقعا شگفت آور بوده و شما با مشاهده نتایج مربوط به استفاده از این ماسک بسیار حیرت زده خواهید شد.

علت سیاه شدن نقاط بدن

تغییر رنگ پوست در هایپرپیگمانتاسیون زمانی اتفاق می افتد که تولید ملانین (رنگدانه‌ای که به طور معمول در پوست یافت می شود) افزایش یافته و در اثر تجمع آن رنگ پوست تیره می شود.
تیرگی پوست در تمامی نژادها دیده می‌شود. ملاسما به هایپرپیگمانتاسیون سطوح در معرض آفتاب پوست در افراد کاملا سیاه پوست گفته می شود. بخش‌های تیره پوست عموما به صورت نقاط نسبتا کوچکی دیده می شوند که به آنها خال نیز گفته می شود. خال ها ممکن است در اثر نور خورشید و تجمع آسیب های پوستی در طول سالیان متمادی بوجود بیایند.

انرژی پرتوهای فرابنفش نور خورشید توسط ملانین جذب می شود تا به این طریق از آسیب دیدن پوست جلوگیری شود. این موضوع نیز به نوبه خود می‌تواند باعث تیره تر شدن نواحی دچار هایپرپیگمانتاسیون شود.

در برخی مواقع، تیرگی پوست در اثر تغییرات هورمونی (به عنوان مثال در هنگام بارداری و یا مصرف داروهای ضد بارداری) یا وجود اختلالات و بیماری های خاص نظیر ماکول‌های کافئولایت ایجاد می‌شود. تیرگی پوست شامل لکه‌های قهوه‌ای تیره یا روشن گاهی از بدو تولد در پوست وجود دارند. بیماری آدیسون (که در آن هورمون های مترشحه از غدد آدرنال کاهش پیدا می کنند) نیز گاهی سبب ایجاد تیرگی پوست می‌شوند.

علت کبودی بدن

کبودی یا سیانوز (Cyanosis) یا رنج کَبودیکی از نشانه‌های بیماری است که رنگ پوست یا مخاط،آبی یا کبود می‌شود.

کبودی در اثر حضور هموگلوبین دی‌اکسیژنه در رگ‌های خونی زیر پوست رخ می‌دهد و زمانی رخ می‌دهد که مقدار هموگلوبولین احیا شده به ۵ mg در هر dl یا بیشتر برسد و در تعریفی دیگر اشباع اکسیژن در خون به کم‌تر از ۸۵ درصد افت کند(میزان طبیعی تقریبا ۹۵ درصد است). سیانوز می‌تواند مرکزی (ناشی از بیماری‌های تنفسی، قلبی یا مغزی و…) یا محیطی باشد. ادامه پیدا کردن سیانوز در درازمدت می‌تواند عامل نکروز باشد

طریقه مصرف اصولی ماسک ستاره دریایی

طریقه مصرف این محصول به اینگونه است که ابتدا موضع مورد نظر را توسط صابون شستشو می‌ دهید. اینکه می‌گویند صابون به دلیل اینکه صابون کاملاً سبب می‌شود تا منافذ پوست شما باز شده و آماده که از ماسک ستاره دریایی شود.
پس از آن باید مقداری از ماسک ستاره دریایی روی پوست خود قرار داده به صورتی که یک پوشش کامل و یکنواخت ایجاد کند. نباید ماسک را بر روی پوست ماساژ دهید تا بر روی پوست شما جذب شود و اجازه در یک لایه از ماست به شما بماند.
پس از گذشت ۱۵ دقیقه می توانید محل مورد نظر را شستشو دهید .همانطور که گفتیم برای صورت دو بار و برای سایر نواحی بدن می توان سه بار در هفته از این محصول استفاده کنید.
حال که با طریقه مصرف و روش مصرف ماسک ستاره دریایی آشنا شدید باید بگویم که خواص بی نظیر این محصول تنها در صورتی تحقق می پذیرد که شما از محصول اصلی و با کیفیت بالا استفاده کنید. چنانچه از محصولات تقلبی و تاریخ گذشته استفاده کنید می تواند باعث بروز حساسیت برای پوست شما شود .همچنین به دلیل اینکه این محصول یک لایه بردار طبیعی از پوست است انواع تقلبی آن می توانند به پوست شما آسیب بزند و سبب التهاب و قرمزی و حساسیت های پوستی برای شما شوند.
برای خرید ماسک ستاره دریایی اصل می توانید از این قسمت محصول مورد نیاز خود را سفارش داده و با ضمانت اصالت کالا آن را درب منزلتان تحویل بگیرید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود به کانال روبیکا کلبک کنید
کلیک کنید !
برای خرید عمده با ما در واتساپ باشید