دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

خرید عمده مداد سرمه

خرید عمده مداد سرمه

مداد سرمه
مداد سرمه
بزرگ ترین مزیت تمام مداد های آرایشی سادگی استفاده از آن هاست. مداد چشم هم از این قائده مستثنی نیست. نکته مهمی که باید در استفاده از مداد چشم رعایت کرد این است که نوک مداد همیشه باید تیز و تراش شده باشد تا بوسیله آن بتوان یک خط صاف و منظم داخل و یا دور چشم کشید. مداد چشمسرمه تنوع رنگی نیز دارد. در نتیجه می توانید خط چشم متفاوت تری داشته باشید.

محصولات دیگر  کینگ ارایش

عمده صابون تریاک

 ارزان صابون زرد چوبه 

 عمده صابون صندل

حراج کرم جانسون

 عمده شامپو تریاک اصل

شامپو سبغ اصل عمده

 عمده کرم گلدین کوین

شیاف مریانا به قیمت عمده اصل

 گین آپ اورجینال

 کرم شیر گاو اصل عمده

خرید ماسک استیک عمده اصل

خرید کرم پاستور عمده

شماره تماس

09925135787

 

مداد چشم سرمه

اگر برای داخل پلک پایین چشمتان از نداد رنگی استفاده کنید، آرایش چشمی با تاکید و اغراق بیشتری خواهید داشت. اما متداول ترین رنگ های مداد چشم، رنگ مشکی و قهوه ای است. اگر از مداد خط چشم برای کشیدن خط چشم استفاده میکنید، دقت کنید که نوک آن نرم باشد تا به راحتی بتوانید خط چشمتان را بکشید. این موضوع بسیار مهم است چون پوست پلکهای شما بسیار حساس و آسیب پذیر است.
مداد خط چشم محبوبیت زیادی دارد چون کشیدن خط چشم با آن آسانتر است و شما میتوانید به راحتی حالتی را که میخواهید به چشمانتان بدهید.

  1. _ضدآب
  2. قابل ترکیب
  3. غنی از رنگدان
  4. _نوک نرم و دقیق
  5. مداد چشم را در جای خنک نگه داری کنید‎
  6. مناسب برای تاتو موقت
  7. نرم و فوق العاده مشکی
  8. بدون ریزش زیر چشم
  9. چرب و روان
  10. سرمه

چند ترفند برای استفاده از مداد سرمه

استفاده از روش خط چین برای کشیدن خط چشم صاف: در این روش باید گوشه خارجی پلک چشم را با انگشت بکشید. با مداد سرمه چشم از گوشه داخلی شروع به کشیدن خط های کوتاه به صورت خط چین کنید. در پایان خط ها را به هم وصل کنید. این روش باعث می شود خطی بسیار دقیق و صاف روی چشم ایجاد کنید.
استفاده از مداد قهوه ای برای پوست و موی روشن: اگر پوست و موی روشن دارید ممکن است مداد چشم مشکی ظاهر هماهنگی بین آرایش چشم و چهره شما ایجاد نکند. در این شرایط بهتر است از مداد چشم قهوه ای برای خط چشم استفاده کنید. اگر تمایلی زیادی به این کار نداشتید، حداقل برای پلک بالا از مداد چشم مشکی و برای پلک پایین از مداد چشم قهوه ای استفاده کنید.
مداد چشم سرمه
خشک شدن چربی نوک مداد: گاهی ممکن است به علت سرما یا خشکی هوا، نوک فداد  خشک شود. خشک شدن بیش از حد نوک مداد چشم ممکن است باعث شود خط چشم یکنواخت ایجاد نشده و بریده بریده شود یا رنگ آن بطور یکدست روی یک خط قرار نگیرد. برای رفع این مشکل باید کمی نوک مداد را گرم کنید، فقط کافی است نوک آن را بین دو انگشت شصت و سبابه کمی بچرخانید.
درشت تر جلوه دادن چشم ها: برای اینکه ها را درشت تر نشان دهید، مداد چشم را به طور کامل دور چشم نکشید. خط جشم  را از نیمه پلک ها شروع کنید و تا قسمت خارجی پلک ادامه دهید و به هم متصل کنید.
برای اینکه چشم ها را درشت تر نشان دهید، مداد چشم را به طور کامل دور چشم نکشید‎
برای اینکه به زیبایی صورت و چشمان‌تان بیفزاید بهتر است گاهی پا را فراتر گذاشته و به جای استفاده از خط چشمهای مشکی از مدادهای رنگی برای کشیدن خط چشم استفاده کنید. البته باید به رنگ چشم و پوستتان توجه کنید.
مداد چشم بنفش رنگی است که بی درنگ درخشش چشمان‌تان را زیاد می‌کند. این رنگ می‌تواند چشمان سبز را روشن‌تر نشان دهد. همچنین رنگی است که به همه مدل چشمی می‌آید.سرمه
مداد چشم سرمه
مداد چشم سرمه
مداد چشم آبی نفتی نیز جزو محبوب‌ترین و مشهورترین رنگ‌ها است که با هر گونه رنگ پوستی همخوانی خوبی دارد و مناسب‌ترین رنگ برای جشم های قهوه‌ای است.
جشم های قهوه ای و فندقی با مداد سبز زیتونی ظاهری فوق العاده پیدا می‌کنند. شما می‌توانید این رنگ را هر روز استفاده کرده و به زیبایی خود بیفزاید.
مداد چشم شکلاتی رنگ، گزینه‌ایی دیگر است که به هر رنگ  می‌آید و ظاهری طبیعی به شما می‌دهد و چهره‌تان را گرم‌تر می‌کند.
مداد خاکستری جایگزینی برای مداد چشمهای ساده مشکی است. برای جذاب کردن چهره‌تان این رنگ را با آرایشی ملایم کامل کنید.
مداد چشم سرمه

نکته:

 را در جای خنک نگه داری کنید و قبل از تراشیدن آن را برای 10 دقیقه در یخچال قرار دهید تا نرم و له نشود .
اگرچه ممکن است برخی به طور کلی به ترکیبات موجود در لوازم آرایشی  مانند خط چشم ها و ها حساسیت داشته باشند؛ اما قطعا در صورتی که از محصولات تقلبی و بی کیفیت استفاده شود، عوارض بیشتر و شدید تری را در پی خواهد داشت و نا خالصی های موجود در آن ها می تواند منجر به انواع آلرژی های پوستی در پلک، مخاط حساس  و نواحی غدد اشکی شود. بنابراین حتما بایستی توجه کنید که از لوازم آرایش هایی که برند معتبری دارند و کارشناسان، استاندارد بودن و ضد حساسیت بودن آن را تایید کرده اند، استفاده کنید؛

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود به کانال روبیکا کلبک کنید
کلیک کنید !
برای خرید عمده با ما در واتساپ باشید