دسته‌ها
محصولات پوستی محصولات زیبایی

خرید شامپو تریاک ارزان اصل

ابن محصول خواص بسیار زیادی برای مو دارد و می تواند کمک بزرگی به درمان موهای سر بکند . تاثیرات بالای عصاره خشاش باعث تقویت ساقه مو می شود که از شکنندگی و باریک شدن موها جلوگیری می کند . این ماده پر خاصیت نه تنها ساقه ، بلکه ریشه موها را نیز تقویت می کند .

 

قیمت محصول شامپو تریاک دکتر دیسار

قیمت عمده برای یک عدد 60000 تومان

سفارش فقط تماس و واتس اپ

09038210890

تریاک چیست؟

یاک، عصارهٔ خشک‌شده گیاه خشخاش است که از خراشیدن کپسول بذر این گیاه، به‌دست می‌آید.[۳] حدود ۱۲ درصد از تریاک را مرفین، تشکیل می‌دهد که یک آلکالوئید اپیوئیدی ضد درد است. مرفین از طریق فرایندهای شیمیایی به هروئین و سایر اپیوئیدها برای مصارف درمانی و تولید مواد مخدر تبدیل می‌شود. در تریاک، آلکالوئیدهای دیگری از جمله کدئین، نارسئین، پاپاورین، نوسکاپین و تبائین نیز وجود دارد. تریاک به شیوهٔ سنتی، با ایجاد خراش بر روی کپسول‌های بذر و در واقع میوه گیاه خشخاش و جمع‌آوری عصاره (لاتکس) و خشک کردن آن تولید می‌شود.[۴] با تبدیل تریاک به مرفین، %۸۸ از وزن تریاک کاسته شده و قاچاق آن، آسان‌تر خواهد شد. با تبدیل مرفین به هروئین، تأثیر آن حدوداً ۲ برابر شده و قیمت نسبی آن نیز افزایش می‌یابد[۵][۶]

مصرف طولانی‌مدت و مداوم مرفین باعث افزایش نیاز بدن و وابستگی فیزیکی به این ماده و به‌وجود آمدن تحمل دارویی و اعتیاد می‌شود. تریاک از دیرباز به‌دلیل خصوصیات ضد درد آن، مورد توجه پزشکان و جراحان بوده‌است.

منبع: ویکی پدیا

شامپو تریاک چیست؟

این شامپوی منحصر به فرد با ترکیبات غنی و متنوع از اسانس های طبیعی و تغذیه ای بدون هیچ گونه مواد شیمیایی، قادر به پاکسازی پوست سر است. در کنار این پاکسازی نیز، به فولیکول های مو نفوذ می کند و آن ها را تغذیه و ترمیم می کند. این شامپو تریاک خوش فروش، با افزایش گردش خون در پوست سر بار دیگر روند رشد مو ها را فعال و زنده می کند. خرید شامپو تریاک دیسار پیشنهاد تیم بانه گالری به آن دسته از خانم ها و آقایانی است که از چرب شدن و درخشندگی بیش از حد مو های خود خسته شده اند، این محصول کار غدد چربی را متعادل و عادی می کند و همین امر موجب از بین بردن شوره سر و خارش می شود.

جالب است بدانید این مدل شامپو تریاک از برند دیسار، با اثر ضد باکتریایی خود قادر است هر گونه فرایند التهابی پوست سر را درمان کند و از بین ببرد. همچنین به لطف خاصیت دارویی خود یعنی استفاده از عصاره جینسینگ، اثر فوق العاده بی نظیری در درمان اگزمای سبوره دارد.

حالا شرکت های زیادی در حال تولید صابون ها و شامپوها و کرم هایی با استفاده از تریاک هستندتا از خواص این ماده نه تنها در قرص و واکسن بلکه در موارد آرایشی و بهداشتی هم استفاده شود .

خواص شامپو تریاک

  • شفاف کننده مو

  • حجم: 250 میلی لیتر

  • خاصیت: تقویت کننده و ضد ریزش مو

  • کاملا گیاهی

  • خوش حالت کردن موها

  • سیاه کردن تدریجی موهای سفید

  • پر پشت شدن موها

  • جلوگیری از موخوره

  • این شامپو تا حد بسیار زیادی میتواند از سفیدی زود رس مو جلوگیری نماید.

  • حاوی جین سینگپراتم پشت شدن موه

  • یز کننده عالی

طرزاستفاده شامپو تریاک

شامپو را روی موی ها مرطوب خود بمالید
موها را کاملاً با آب تمیز را بشویید
و حوله خشک کنید.

نکته:
برای تاثیر گزاری بهتر ؛ چند دقیقه (تقریبا 10 دقیقه) شامپو رو کامل روی سر خود ماساژ دهید سپس اب بکشید

آیا شامپو تریاک عوارض دارد

این محصول توسط افراد زیادی استفاده شده و هیچ گونه عوارضی گزارش نشده است . اما اگر پس از استفاده ریزش موهای شما بیشتر شد یا پوست سر شما دچار التهاب و قرمزی شد به اصل بودن محصولی که خریداری کرده اید شک کنیددر زمان استفاده بوی تریاک استشمام خواهید کرد که کاملا طبیعی است و جای نگرانی ندارد پس از گذشت زمان کمی این بو از بین خواهد رفت . توجه داشته باشید که این شامپو بوی زیادی را در فضا پخش می کند ، پس بهتر است که آن را در حمام نگهداری کنید تا بوی تریاک فضای خانه تان را پر نکند .

سخن پایانی

سپاس گذاریم از همرایان گرامی سایت   arayeshking که مارا همرایی کردن نکته اول این هست که این محصول هیچ اعتیادی ندارد و تا اکنون هیچ عوارضی گزارش نشده هست پس با خیال راحت سفارش دهید

خرید عمده صابون تریاک

خرید ارزان صابون زرد چوبه 

فروش عمده صابون صندل

حراج کرم جانسون

فروش عمده شامپو تریاک اصل

شامپو سبغ اصل عمده

خرید عمده کرم گلدین کوین

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود به کانال روبیکا کلبک کنید
کلیک کنید !
برای خرید عمده با ما در واتساپ باشید