دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

خرید عمده ویتامین سی دکتر راشل

خرید عمده ویتامین سی دکتر راشل


"<yoastmark

ویتامین c دکتر راشل دارای خواص بی نظیری برای صورت دارد خواص ضد پیری صاف‌کننده چروک، حذف منافذ، بهبود رنگ را دارد. سرم صورت  ویتامین C دکتر راشل با ترکیبات فعال طبیعی، مغذی و آبرسان، بدون چربی، مرطوب‌کننده و روشن‌کننده پوست شما می باشد. ویتامین C نقش آنتی‌اکسیدان و عامل ضدپیری را ایفا می‌کند که می‌تواند رشد کلاژن را تقویت کند، به اثر ضدچروک و ضدپیری برسد. این کرم، عملکرد روشن‌کنندگی بسیار خوب با تامین پیوسته ویتامین C دارد که پوست شما را روشن و صاف خواهد کرد. این محصول، اسانس گیاه طبیعی را استخراج می‌کند، ملایم و بدون ایجاد ناراحتی، ایمن و بدون آسیب‌رسانی به پوست و بدن شماست.

خرید عمده ویتامین سی دکتر راشل

تنها نمایندگی سرم ویتامین سی دکتر راشل

محصوالات برحسب تعداد می باشد

1 الی 3 عدد 100000 تومن

4 الی 8 89000 تومن

9 الی 12  78000 تومن

12 عدد به بالا75000

24 عدد به بالا توافقی

برای خرید تماس بگیرید یا در پیام رسان واتساپ پیام دهید

09925135787

محصولات دیگر عمده فروشی کینگ ارایشی

عمده صابون تریاک

 ارزان صابون زرد چوبه 

 عمده صابون صندل

حراج کرم جانسون

 عمده شامپو تریاک اصل

شامپو سبغ اصل عمده

 عمده کرم  گلدین کوین

شیاف مریانا به قیمت عمده اصل

 گین آپ اورجینال

 کرم شیر گاو اصل عمده

تنها نمایندگی سرم ویتامین سی دکتر راشل

خرید عمده ویتامین سی دکتر راشل

ویژگی های کرم ویتامین C دکتر راشل

  • مغذی و آبرسان
  • حاوی ویتامین سی
  • حاوی هیالورونیک اسید
  • کلاژن ساز و ضد پیری
  • جوانسازی پوست و ضد چروک
  • روشن کننده و ضد لک پوست
  • برند: DR.Rashel
  • مدل: DRL-1509
  • حجم: گرم

خرید عمده ویتامین سی دکتر راشل

روش استفاده سرم صورت دکتر راشل عصاره ویتامین c

پس از شستشو و خشک کردن صورت مقدار مناسبی از سرم صورت دکتر راشل عصاره ویتامین سی به صورت و یا گردن خود زده و با انگشتان تمیز دست خود آن را به خوبی ماساژ دهید تا جذب پوست شود و پس از گذشت ۲۰ الی نیم ساعت پوست خود را با آب سرد آبکشی نمایید؛ با چشم ها تماسی نداشته باشد.

خرید عمده ویتامین سی دکتر راشل

خاصیت ویتامین سی

ویتامین C به عنوان یکی از بهترین مواد ضد پیری در بازار شناخته می‌شود و کلید حفظ پوست صاف، یکدست و درخشان است. اگرچه احتمالاً ویتامین C را در رژیم غذایی خود دریافت می‌کنید، هیچ راهی برای تضمین این که مستقیماً به پوست شما می‌رود وجود ندارد. استفاده از سرم‌ها و سایر محصولات موضعی مستقیم‌ترین راه برای بهره مندی از این فواید و تاثیر ویتامین سی بر پوست است.
آن‌چه خواهید خواند…
اگر به زیبایی پوستتان اهمیت می‌دهید قطعا تا بحال راجع به تاثیر ویتامین سی بر پوست شنیده اید. یکی از راه‎های اضافه شدن ویتامین سی به روتین روزمره گنجاندن آن در مواد غذایی مصرفیتان است. اما راه موثر‌تر استفاده مستقیم از سرم ویتامین C روی پوستتان است. همه ما تا حدودی می‌دانیم ویتامین C برایمان مفید است، اما آیا می‌دانیم مزایای آن دقیقا چیست؟ نظر چند پزشک متخصص پوست در زمینه ویتامین سی در مقاله زیر جمع آوری شده است.

تاثیر ویتامین سی بر پوست

ویتامین C دارای مشخصات ایمنی عالی منبع مورد اعتماد است. بیشتر افراد می‌توانند از ویتامین C موضعی برای مدت طولانی استفاده کنند بدون اینکه هیچ گونه واکنش نامطلوبی را تجربه کنند.ویتامین C همچنین برای استفاده با سایر مواد فعال مراقبت از پوست، از جمله آلفا هیدروکسی اسیدها، رتینول‌ها و SPF بی خطر است.
همه ما تا حدودی می‌دانیم ویتامین C برایمان مفید است
در موارد نادر منبع مورد اعتماد، افرادی که پوست بیش از حد حساس دارند ممکن است دچار سوزش جزئی شوند.

آبرسان پوست

بر اساس یک بررسی تحقیقاتی در سال ۲۰۱۷، بیشتر پوست و‌‌اند ام‌های سالم حاوی غلظت بالایی از ویتامین C هستند که نشان می‌دهد ویتامین C از طریق گردش خون در بدن تجمع می‌یابد. در مرور تاثیر ویتامین سی بر پوست همین بس که ویتامین C موضعی به شکل اسید اسکوربیک به بهترین وجه به پوست نفوذ می‌کند.
آسکوربیل فسفات منیزیم، یکی دیگر از مشتقات ویتامین C مورد استفاده در مراقبت از پوست، است که اثر آبرسانی روی پوست دارد. از دست دادن آب از طریق اپیدرمی (TEWL) را کاهش می‌دهد و به پوست شما اجازه می‌دهد رطوبت را بهتر حفظ کند.

روشن کننده است

ویتامین C می‌تواند به محو شدن رنگدانه‌ها کمک کند و سطح پوست را صاف می‌کند تا تیرگی را کاهش دهد.تاثیر ویتامین سی بر پوست شامل درخشندگی و جوانی است. یک بررسی سال 2017 اشاره می‌کند که کاربرد ویتامین C نشان داده شده است که مانع از تولید ملانین، رنگدانه مسئول رنگ پوست می‌شود. این می‌تواند به محو شدن لکه‌های تیره و کدری عمومی کمک کند که از دریافت آن درخشش شبنم جلوگیری می‌کند.

به کاهش قرمزی و یکنواخت شدن رنگ پوست شما کمک می‌کند

در ادامه مرور تاثیر ویتامین سی بر پوست همچنین از طریق ظرفیت آنتی اکسیدانی خود به عنوان یک عامل ضد التهابی عمل می‌کند. این به این معنی است که پوست شما را تسکین می‌دهد و پف را کاهش می‌دهد و به صورت شما اجازه می‌دهد تا از بین برود.

عملکرد ضد التهابی و تاثیر ویتامین سی بر پوست ممکن است کمک کند که:

رادیکال‌های آزاد که باعث آسیب اکسیداتیو می‌شوند را خنثی می‌کند
بهینه سازی سیستم ایمنی برای جلوگیری از پاسخ ایمنی التهابی
خواص ضدالتهابی ویتامین C می‌تواند به کاهش قرمزی کمک کند، که به نوبه خود می‌تواند باعث ایجاد یکنواختی پوست شود.
کاهش ترکیبی لکه‌های تیره، قرمزی و سوزش، رنگ پوستی شفاف و صاف را ایجاد می‌کند.

منبع ویکی پدیا

خرید عمده ویتامین سی دکتر راشل

دکتر راشل کیست

برند دکتر راشل در سال 2000 میلادی در شهر دبی تاسیس شد. این برند از همان زمان عرضه نخستین محصولات مراقبت از پوست خود در سال 2002 میلادی، همواره رویای تولید محصولاتی با ساختار طبیعی و سبکی فوق العاده را در سر می پروراند. دکتر راشل معتقد است که شکوه و لوکس بودن از دل ترکیبات اولیه عالی و مهارت خاص به دست می آید، چیزی که تنها ریشه در ترکیبات طبیعی خالص دارد و معنای حقیقی آن در محصولات مراقبت از پوست نمایان است. این برند ورود رسمی خود به بازار محصولات آرایشی را با تولید صابون های دست ساز مخصوص و منحصر به فرد آغاز کرد و تا به امروز نیز همواره بر اصل تولید محصولات مراقبت از پوست با ترکیبات طبیعی خالص پایبند بوده است. کمپانی دکتر راشل در سال 2014 میلادی به بازار چین ورود پیدا کرد و دفتر خود در شهر شانگهای افتتاح نمود. این برند به تولید محصولاتی همچون محصولات آبرسان، مراقبت از پوست، ماسک صورت، شامپو و صابون هایی با روغن گیاهی می پردازد.

خرید عمده ویتامین سی دکتر راشل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود به کانال روبیکا کلبک کنید
کلیک کنید !
برای خرید عمده با ما در واتساپ باشید