دسته‌ها
محصولات پوستی محصولات زیبایی

خرید کوشن یانگمی عمده

خرید کوشن یانگمی عمده

کوشن یانمگی عمده
کوشن یانمگی عمده

اگر شما هم به دنبال کوشن یانگمی هستید، باید بدانید که کوشن یانگمی نوعی جدید از محصولات آرایشی پوست است. این محصول جدید در واقع نوعی پنکک مایع می باشد و در بسته بندی مشابه با پنکک هم عرضه می شود با این تفاوت که بافت آن کمی متفاوت بوده و پوشش دهی بهتری را به شما ارائه می دهد.

کوشن بانگمی چیست 

کوشن بی بی کرم یانگمی نوعی پنکک مایع که ترکیبی از BB کرم، ضد آفتاب و مرطوب کننده پرایمر است، بنابر این قبل و بعد از استفاده به مصرف هیچ محصول آرایشی بهداشتی احتیاج نداشته و آرایش سریع و راحتی را برای شما فراهم می کند.
بافت این محصول بسیار نرم و سبک است که موجب میشود بعد از اتمام آرایش به هیچ و جه احساس سنگینی نداشته باشید. در ترکیبات این محصول از ترکیبات مرطوب کننده و روغن های معدنی استفاده شده که به شما در داشتن پوستی نرم و مرطوب و همچنین تامین رطوبت پوست در طول روز کمک می کند.
همانطور که گفته شد با استفاده از این محصول دیگر نیاز به استفاده از مرطوب کننده، ضد آفتاب و حتی زیرساز های آرایشی نخواهید داشت چون در ترکیبات آن ضد آفتاب 24 spf نیز وجود دارد، با این حال توصیه می شود در صورت قرار گیری در معرض آفتاب بسیار شدید و یا داشتن پوست حساس باز هم از ضد آفتاب مجزا استفاده کنید.

کوشن بی بی کرم یانگمی دارای بسته بسیار زیبا و شکیل به همراه یک پد مخصوص آرایش طراحی شده که زیبایی بسیار خاصی به میز آرایش شما می بخشد!
کوشن بی بی کرم یانگمی پوشش بسیار کامل و طبیعی بر روی پوست شما ایجاد کرده و تمام مشکلات و لک های پوستی شما را پوشش داده و آرایشی بسیار زیبا و طبیعی را برای شما به ارمغان می آورد.
استفاده از این محصول بخصوص برای افرادی که دارای پوست خشک و حساس هستند گزینه بسیار مناسبی است چون با بافت سبک و همینطور ترکیبات مرطوب کننده موجب تسکین و جلوگیری از خشکی پوست می شود.
این محصول در دو کد رنگ تولید شده

خرید کوشن یانگمی عمده 

09925135787

از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی در ارتباط باشید

فروش عمده هر عدد 65تومن 

محصوالات دیگر فروشکاه ارایش کینگ

خرید عمده کوشن حلزون 

خرید عمده کرم نقاط حساس بدن بیوآکوا

ماسک ضدآکنه سالیسیلیک اسید بیوآکوا

عمده صابون تریاک

 ارزان صابون زرد چوبه 

 عمده صابون صندل

خرید کاندوم عمده کاپوت

حراج کرم جانسون

 عمده شامپو تریاکاصل

شامپو سبغ اصل عمده

 عمده کرم  گلدین کوین

شیاف مریانا به قیمت عمده اصل

 گین آپ اورجینال

 کرم شیر گاو

 اصل عمده

تنها نمایندگی سرم ویتامین سی دکتر راشل

مزایای استفاده از کوشن بی بی کرم یانگمی

  1. پوشش دهی بالا
  2. استفاده سریع و راحت
  3. سبک بودن روی پوست
  4. حاوی ویتامین، ضد آفتاب، پرایمر، مرطوب کننده

نحوه کار با کوشن

استفاده از کوشن بسیار راحت می باشد، کافی است تا پد کوشن را کمی روی کوشن فشار دهید تا به مقدار مناسبی از آن آغشته شود. سپس پد را به صورت ضربه ای روی پوست صورت خود بزنید. این کار را تا جایی ادامه دهید که به پوشش دلخواه خود دست پیدا کنید. پس از اتمام این مراحل می توانید مانند همیشه، باقی مراحل آرایش صورت خود را انجام دهید.

نحوه استفاده کوشن یانگمی

مزایای استفاده از کوشن آرایشی چیست ؟

در این بخش برخی از مزایای کوشن آرایشی را برای شما شرح خواهیم داد که این دلایل عاملی برای جلب علاقه بانوان نسبت به استفاده از این محصول جدید می باشند.

  • کوشن جایگزینی برای تمامی محصولات آرایش پوست است. به جای استفاده از چندین نوع محصول آرایشی به صورت همزمان، می توانید تا با این محصول به پوستی که می خواهید، دست پیدا کنید.
  • کوشن برای داشتن آرایشی سبک و طبیعی بهترین گزینه است.
  • حمل کوشن بسیار راحت است و به سهولت می توان آن را در کیف خود جای داده و در هر مکانی با کمک پد و آینه ای که همراهش می باشد از آن استفاده کرد.
  • آرایش با کوشن، زمان کمتری از شما می گیرد زیرا نیاز به استفاده از چندین محصول آرایش پوست را رفع می کند.
  • استفاده از کوشن برای افراد مبتدی که تبحر زیادی در آرایش ندارند، بسیار راحت است و نتیجه ای مطلوب را به این افراد ارائه می دهد.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا به پرسش کوشن آرایشی چیست پاسخ بدهیم و تفاوت آن را با سایر محصولات آرایشی پوست برای شما تشریح کنیم. شما می توانید این ابزار آرایشی را به لیست لوازم آرایشی محبوب و مورد نیاز خود اضافه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود به کانال روبیکا کلبک کنید
کلیک کنید !
برای خرید عمده با ما در واتساپ باشید