دسته‌ها
محصولات پوستی محصولات زیبایی

خرید کرم پاستور شنی عمده

خرید کرم پاستور شنی عمده

برسی اولیه کرم پاستور

 کرم پاستور اصلی روشن کننده پوست لایه بردار قوی یکی از ترکیبات اصلی کرم معجزه، شنی اصلی ضمانت می باشد در کنار ما باشید تا کرم پاستور مورد برسی قرار دهیم
سفید کننده و ضد لک، ازبین برنده انواع جوش سرسیاه و سرسفید پوست، ازبین برنده چین و چروک، آبرسان بسیار قوی، دارای ویتامین های A.E.C و بسیاری از مزایای دیگر فقط در یک محصول به نام کرم پاستورجمع شده اند،

خاصیت کرم پاستور

  • رفع جوش و ضد جوش
  • جوان مننده و مرطوب کننده
  • ضد پیری
  • رفع چین وچروک
  • ترمیم کننده روزنه های منافذ پوست
  • 100 درد گیاهی
  • – داراي انواع ويتامين هايA.E.Cبراي لطافت و شفافيت پوست.

خرید کرم پاستور شنی عمده

کرم پاستور ساخت کجاست ؟

کرم پاستور برای اولین بار در داروخانه پاستور زاهدان توسط یک پزشک تولید شد، و خیلی سریع جایگاه بسیار خوبی را در بین دیگر محصولات مشابه پیدا کرد. چه کسی فکر می کرد که یک محصول دست ساز تا به این اندازه قوی و موثر عمل کند، و بتواند در سریعترین زمان ممکن انواع لک و جوش و انواع عارضه پوستی را از بین ببرد. و از این طریق رضایت کامل مصرف کنندگان را به همراه داشته باشد. کرم پاستور پس از تولید به یکی از معروفترین محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران تبدیل شد. تا جایی که امروزه کمتر کسی است که نام کرم پاستور را نشنیده باشد.

 

خرید کرم پاستور شنی عمده

پس از به شهرت رسیدن کرم پاستور خیلی ها در اقصی نقاط کشور سعی کردند محصول مشابه آن را تولید کنند، اما جالب است بدانید هیچ یک از محصولات تولید شده حتی یک سوم کیفیت کرم پاستور اصل را ندارند. برای همین است که کرم پاستور تولید شده در شهر زاهدان هنوز هم با کیفیت ترین پاستور موجود در بازار است.

خرید کرم پاستور

خرید کرم پاستور شنی عمده

قیمت برای 1 تا 3 عدد 45000 تومان

برای 4 تا 6 عدد 40000 تومان

برای 7 عدد تا12 عدد 38000 تومان

و برای 13 عدد به بالا 35000 تومان

شماره تماس

09925135787

محصولات دیگر  کینگ ارایش

عمده صابون تریاک

 ارزان صابون زرد چوبه 

 عمده صابون صندل

حراج کرم جانسون

 عمده شامپو تریاک اصل

شامپو سبغ اصل عمده

 عمده کرم گلدین کوین

شیاف مریانا به قیمت عمده اصل

 گین آپ اورجینال

 کرم شیر گاو اصل عمده

خرید ماسک استیک عمده اصل

شماره تماس

09925135787

علت باز شدن منافذ پوست

اولین علت، ارث یا ژنتیک است. بعضی از افراد به‌طور سرشتی منافذ بازتری دارند و بخصوص در هنگام بلوغ به علت تغییرات هورمونی که ترشحات چربی پوست بیشتر می‌شود این حالت بیشتر بروز می‌کند. این افراد معمولاً پوست چرب دارند؛ اما مواردی هم وجود دارد که پوست شخص خشک بوده؛ اما منافذ پوست باز است.
دومین علت استفاده بیش از حد از کرم‌های چرب کننده یا کرم پودر و سایر مواد آرایشی می‌باشد که به علت اینکه این مواد سطح پوست و منافذ را می‌بندند، سبوم ترشح شده از پوست نمی‌تواند از سطح آن خارج شود لذا منافذ پوست گشاد و باز می‌شود تا بتواند سبوم زیر پوست را به سطح پوست برساند. در بسیاری از موارد، جوش‌های زیرپوستی به‌صورت آکنه‌های سرسفید یا سرسیاه هم ایجاد می‌شود، لذا در این موارد اکیداً توصیه می‌شود که کمتر انواع کرم‌های آرایشی و چرب کننده استفاده کنند و اگر نیاز دارند از کرم‌های آرایشی مناسب و فاقد چربی استفاده کنند. در افرادی هم که پوست خشکی دارند یا کرم پودر، به خوبی روی پوست صورت پخش نمی‌شود، می‌توانند کرم‌های مرطوب‌کننده کم‌چرب قبل از پخش کرم پودر استفاده نمایند.
سومین علت فولیکول‌های ضخیم مو است.فولیکول‌های ضخیم مو منجر به کاهش کشش در اطراف منافذ پوست می‌شود و می‌تواند منافذ پوست را باز کند.

عوامل تشدیدکننده باز شدن منافذ پوست

  • قرار گرفتن در معرض آفتاب بخصوص بدون استفاده از کرم‌های ضدآفتاب؛ چراکه اشعه‌های مضر آفتاب باعث تخریب کلاژن پوست و بزرگ شدن منافذ پوست می‌گردد.
  • رعایت نکردن بهداشت پوست که شامل نشستن صورت، لایه‌برداری نکردن و نگه‌داشتن لایه‌های مرده بر روی سطح پوست می‌باشد.
  • استفاده از محصولات غیراستاندارد آرایشی که متناسب با جنس پوستتان نیست.
  • پاک نکردن آرایش روی صورت به مدت طولانی
  • استفاده بیش از حد و سنگین لوازم آرایشی .اگر لوازم آرایشی از نوع چرب باشد، قطعاً می‌توانند منافذ باز پوست را تشدید کنند. اگر دارای پوست چربی هستید نباید از کرم پودرهای چرب استفاده کنید. می‌توانید آن را با کرم‌های ضد لک و ضد آفتاب جایگزین کنید.
  • خرید کرم پاستور شنی عمده

منبع ویکی پدیا

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود به کانال روبیکا کلبک کنید
کلیک کنید !
برای خرید عمده با ما در واتساپ باشید