دسته‌ها
دسته‌بندی نشده محصولات پوستی

خرید کرم شیر گاو عمده اصل

خرید کرم شیر گاو عمده اصل

خرید کرم شیر گاو عمده اصل
خرید کرم شیر گاو عمده اصل
اگر دنبال یه مرطوب کننده قوی و سفید کننده  برای پوست صورت هستید درست انتخاب کردین کرم شیر گاو میتواند بهترین کرمی باشد که تا حالا استفاده کرده باشید
این محصول از شیر گاو تهیه شده است موجب میشه پوست شما سفید و شفاف شود با ما همراه باشیدکرم روشن کننده و آبرسان شیر گاو ایمیجز IMAGES دارای بافتی سبک و سرشار از ویتامین های مفید برای پوست است از این جمله می توان به ویتامین A اشاره کرد که از شیر گاو تهیه شده. همینطور شیر گاو سرشار از ویتامین B نیز هست که در کرم شیر ایمیجز به وفور یافت می شود. همینطور این کرم بخاطر فرمولاسیون کاملی که دارد پوست شمارا تغذیه و درخشان می کند، بنابر این با استفاده از این محصول با آثار پیری و خشکی پوست مبارزه کنید و چهره ای درخشان و جوان داشته باشید.به جرات این محصول یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده موجود در بازار است و خواص تقویتی و درمانی فراوانی برای پوست دارد و همچنین تاثیر گذاری سریع و چشمگیری نیز به همراه دارد. کرم شیر گاو ایمیجز قدرت مرطوب کنندگی و روشن کنندگی برای پوست دارد و همچنین می تواند خشکی، صبری و آسیب های ناشی از خشکی پوست مثل قرمزی و ضبری را به طور کامل از بین ببرد. این محصول حاوی ویتامین های A,E,B می باشد. عصاره شیر گاو می تواند بافت پوست شما را جوان نگه دارد و خاصیت کشسانی را در بافت پوست شما حفظ کند.

خرید محصول

برای خرید کرم شیر گاو بصورت عمده با شماره
09925135787
از طریق واتس اپ یا تماس مستقیم ارتباط یرقرار نمایید
قیمت ها برای خرید تک و عمده کرم شیر گاو
بر اساس تعداد و قیمت ها برای یک عدد می باشد
1 تا 3 عدد هر عدد 58000 تومان
4 تا 6 عدد 52000تومان
برای 7 عدد تا12 عدد 48000 تومان
و برای 13 عدد به بالا 45000 تومان

لیست محصولات دیگر پادشاه اریشی

خرید عمده صابون تریاک

خرید ارزان صابون زرد چوبه 

فروش عمده صابون صندل

حراج کرم جانسون

فروش عمده شامپو تریاک اصل

شامپو سبغ اصل عمده

خرید عمده کرم گلدین کوین

شیاف مریانا به قیمت عمده اصل

خرید گین آپ اورجینال

فروش و نمایندگی کرم پاستور شنی

ویژگی‌ها و مشخصات:

  • وزن ۸۰ گرم
  • کرم ایمیجز سفید کننده و مرطوب کننده و آبرسان
  • آبرسان قوی
  • غنی شده از عصاره شیر
  • سرشار از ویتامین
  • ضد چروک و ضد پیری پوست
  • مرطوب کننده و آبرسان قوی
  • تنظیم کننده چربی
  • تغذیه و تأمین مواد مورد نیاز پوست
  • حفظ آب در لایه های عمیق پوست و درمان خشکی
  • کنترل چربی و PH پوست
  • مناسب انواع پوست
  • قابل استفاده براي صورت و گردن

طریقه مصرف کرم

ابتدا صورت خود را شسته و خشک کنید. سپس مقداری از کرم را روی پوست خود بمالید و با نوک انگشت ماساژ دهید تا کامل جذب شود

خاصیت شیر گاو

شیر مایعی خوراکی است که توسط غدد پستانِ پستانداران تولید می‌شود.لبنیات را از شیر درست می کنند لبن کلمه عربی به معنای شیر است. شیر غذای اصلی نوزادان را تشکیل می‌دهد که هنوز توانایی گوارش غذاهای گوناگون را ندارند. انسان‌ها مانند دیگر پستانداران در دوران نوزادی از شیر مادر تغذیه می‌کنند. مردم مناطق گوناگون از شیر چهارپایان اهلی به‌ویژه گاو و دیگر چهارپایان هم‌چون گاومیش، گوسفند، بز و شتر استفاده می‌کنند.
از شیر برای تهیه لبنیات هم‌چون خامه، کره، ماست، پنیر، کشک، شیر خشک و بسیاری فراورده‌های دیگر استفاده می‌شود.
ترکیب شیمیایی دقیق شیر خام، به گونهٔ حیوانی که شیر را تولید کرده و سلامتی و گونه غذای او و عوامل دیگری بستگی دارد. بیشترِ شیر را آب و پس از آن قندی به نام لاکتوز، پروتئین و چربی تشکیل می‌دهد. شیر منبع خوبی برای املاح مورد نیاز بدن انسان‌ها چون کلسیم، فسفر، منیزیم و پتاسیم و ویتامین‌های آ، ب۱، ب۲، ب۶، ب۱۲، ث، د، کا، ئی، نیاسین، و اسید فولیک است. پی اچ شیر گاو بین ۶٫۴–۶٫۸ است؛ یعنی کمی اسیدی محسوب می‌شود اما pH شیر خوراکی مورد تأیید وزارت بهداشت از ۶/۵ تا ۸/۵ است.
در کشورهای در حال توسعه شیر یک عنصر کلیدی در راه بهبود تغذیه و امنیت غذایی محسوب می‌شود. ارتقای وضعیت پرورش دام زنده، فناوری تولید محصولات لبنی و کیفیت شیر نوید بخش کاهش فقر و سوء تغذیه در جهان می‌باشد. مصرف شیر به‌طور روزانه به سلامت بدن و جلوگیری از پوکی استخوان کمک می‌کند.
حدود ۸۵ درصد شیر خوراکی انسان‌ها از گاو، ۱۱ درصد از گاومیش و بقیه از بز، گوسفند و شتر دوشیده می‌شوند. در سراسر جهان، حدود ۶ میلیارد مصرف‌کنندهٔ شیر و فراورده‌های لبنی زندگی می‌کنند و بیش از ۷۵۰ میلیون نفر در کشتزار خانوادگیِ خود به تولید لبنیات مشغول هستند.
در سال ۲۰۱۱ بیش از ۷۳۰ میلیون تن شیر تولید شده‌است. هند بزرگ‌ترین تولیدکننده و مصرف‌کنندهٔ شیر در جهان است و با این حال نه شیر صادر و نه آن را وارد می‌کند. نیوزیلند، کشورهای عضو اتحادیهٔ اروپا، ایالات متحدهٔ آمریکا، استرالیا، برزیل، آرژانتین و بلاروس بزرگ‌ترین صادرکنندگان شیر و فراورده‌های لبنی محسوب می‌شوند. چین، مکزیک، روسیه و ژاپن نیز بزرگ‌ترین واردکنندگان شیر و فراورده‌های لبنی به‌شمار می‌روند.

ویتامین B6

برای تشکیل سلول‌های جدید ضروری است، حفظ رطوبت و سلامت پوست.
بیوتین برای سلامتی پوست، التیام خشکی و پژمردگی پوست، بازسازی خشکی و بازسازی ترک های پوستی.پروتئین برای مرمت و رشد بافت ضروری است، ازبین بردن چین‌و‌چروک‌های پوستی.

ویتامین B12

درمان ناهمواری‌های روی پوست، داشتن ویژگی‌هایی برای درخشندگی پوست و ازبین بردن لکه‌های پوستی و جای جوش.
لاکتیک‌اسید
مرطوب کردن، آب‌رسانی و غذارسانی به پوست‌های خشک، مبارزه با رادیکال‌های آزادِ عامل پیری که درنتیجه‌ی آن پوست جوان به‌نظر می‌رسد.

پتاسیم

آب‌رسانی و مرطوب کردن پوست، برطرف کردن خشکی پوست و درمان خارش پوست.

کلسیم

بازسازی لایه‌ی خارجی پوست، تقویت تولید کلاژن، افزایش انعطاف‌پذیری پوست، مبارزه با رادیکال‌های آزادِ فعال.

منیزیم

برای جوان‌سازی و درخشندگی پوست، کاهش روند پیری.

سلنیوم

مبارزه با رادیکال‌های آزاد که سبب پیری می‌شود، محافظت از پوست در برابر آفتاب‌سوختگی، کمک به حفظ استحکام و انعطاف‌پذیری پوست که سبب می‌شود پوست جوان‌تر به‌نظر بیاید.

منبع ویکی پدیا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود به کانال روبیکا کلبک کنید
کلیک کنید !
برای خرید عمده با ما در واتساپ باشید