دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

خرید ویتامین سی بیوآکوا عمده

خرید ویتامین سی بیوآکوا عمده

خرید ویتامین سی بیوآکوا عمده ویتامین همه نوعش خوبه اما ویتامین سی برای صورت حرف نداره مخصوصا اگر به صورت سرم باشه در این پست میخایم در مورد این سرم فوق العاده تحقیق کنیم و قیمت نهایی انرا به صورت عمده اعلام کنیم سایت ما همیشه رقیب های زیادی داشته هست و رقابت های بالایی با عمده فروش های ایران  داشته  هست

معرفی سرم ویتامین سی بیوآکوا 100 میل :

معرفی سرم ویتامین سی بیوآکوا 100 میل : سرم ویتامین سی بیوآکوا 100 میل حاوی ترکیبات ویتامین سی است و رطوبت پوست را جبران می‌کند و خشکی پوست را بهبود می‌بخشد . ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند و چین و چروک‌ها را صاف می‌کند ، پوست را سفید می‌کند و با استفاده منظم 2 بار در روز ، رنگدانه‌ها و کک و مک را از بین می‌برد. سرم ویتامین سی بیواکوا به دلیل محتوای اسید هیالورونیک ، تولید کلاژن را تسریع می‌کند و خاصیت ارتجاعی لایه اپیدرمی‌را افزایش می‌دهد. ویتامین سی یکی از مواد مغذی است که به میزان زیادی خاصیت آنتی اکسیدان دارد. ویتامین سی ترکیب کلیدی برای داشتن پوستی سالم و زیبا است چون هم در سفید کردن پوست و هم در تقویت بافت پوست و افزایش سلامتی تاثیر گذار است که ویتامین سی ماده اصلی سازنده ماسک ورقه ای ویتامین سی است و تمام این خواص مفید را می توانید در این محصول پیدا کنید. با سرم پوست بیواکوا مدل ویتامین سی پوستی مرطوب و فوق العاده سفید خواهید داشت.
معرفی سرم ویتامین سی بیوآکوا 100 میل :

حاوی ترکیبات ویتامین سی است و رطوبت پوست را جبران می‌کند و خشکی پوست را بهبود می‌بخشد . ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند و چین و چروک‌ها را صاف می‌کند ، پوست را سفید می‌کند و با استفاده منظم 2 بار در روز ، رنگدانه‌ها و کک و مک را از بین می‌برد.

سرم ویتامین سی بیواکوا به دلیل محتوای اسید هیالورونیک ، تولید کلاژن را تسریع می‌کند و خاصیت ارتجاعی لایه اپیدرمی‌را افزایش می‌دهد.

ویتامین سی یکی از مواد مغذی است که به میزان زیادی خاصیت آنتی اکسیدان دارد. ویتامین سی ترکیب کلیدی برای داشتن پوستی سالم و زیبا است چون هم در سفید کردن پوست و هم در تقویت بافت پوست و افزایش سلامتی تاثیر گذار است که ویتامین سی ماده اصلی سازنده ماسک ورقه ای ویتامین سی است و تمام این خواص مفید را می توانید در این محصول پیدا کنید.

با سرم پوست بیواکوا مدل ویتامین سی پوستی مرطوب و فوق العاده سفید خواهید داشت.

چطور از سرم ویتامین سی BIOAQUA استفاده کنیم؟

صورت را همراه با یک پاک‌کننده ملایم بشورید، به آرامی آن را خشک کنید و از چند قطره سرم ویتامین C بیواکوا استفاده کنید. اگر از تونر استفاده می‌کنید، پیش از استعمال سرم ویتامین C از تونر استفاده کنید. پس از اینکه سرم خشک شد از مرطوب کننده دلخواه خود  استفاده کنید. این محصول یک سرم فیشیال غلیظ و قدرتمند است. برای استفاده خانگی از این محصول استفاده از سرم ویتامین C بیوآکوا را با استعمال 5–3 قطره در روز شروع کرده و سپس از مرطوب کننده استفاده کنید.

برای خرید ویتامین سی با شماره تلفن

09925135787

از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی در ارتباط باشید

فروش عمده هر عدد 33 تومن 

محصوالات دیگر فروشکاه ارایش کینگ

خرید عمده کوشن حلزون 

خرید عمده کرم نقاط حساس بدن بیوآکوا

ماسک ضدآکنه سالیسیلیک اسید بیوآکوا

عمده صابون تریاک

 ارزان صابون زرد چوبه 

 عمده صابون صندل

خرید کاندوم عمده کاپوت

حراج کرم جانسون

 عمده شامپو تریاکاصل

شامپو سبغ اصل عمده

 عمده کرم  گلدین کوین

شیاف مریانا به قیمت عمده اصل

 گین آپ اورجینال

 کرم شیر گاو اصل عمده

تنها نمایندگی سرم ویتامین سی دکتر راشل

خرید تونر پرتقال خونی 

ویژگی های سرم ویتامین C بیوآکوا :

  • روشن کننده و سفید کننده پوست
  • کاهش لک های پوستی
  • تقویت کننده بافت پوست
  • کمک به ساخت کلاژن
  • کوچک کننده منافذ باز پوست
  • کلاژن ساز
  • آبرسان
  •  سفت کننده پوست
  •  حاوی ویتامین سی
  • ضد باکتری
  • پوست را با ویتامین‌ها تغذیه می‌کند
  • سرعت پیری پوست را کاهش می‌دهد

چرا لیست عوارض سرم ویتامین سی بیوآکوا خالی است؟

تیتر بالا را درست خواندید، عوارضی برای این محصول ثبت نشده است، زیرا عوارضی برای ویتامین سی نیز ثبت نشده است، بنابراین شما با هر نوع پوستی و با هر سن و سالی می توانید از این محصول استفاده کرده و مانع از کدر شدن بافت پوست، خشک شدن آن و کاهش سرعت فرآیند پیری صورتتان شوید.

سرم ویتامین سی بیوآکوا
سرم ویتامین سی بیوآکوا

سخن پایانی

اگر شما هم به بازار های محصولات مراقبتی پوست سر زده باشید، با سرم ویتامین سی های مختلف از برند های متفاوت سر و کار داشته اید و دچار سر درگمی شده اید. امروز در این مقاله ما یکی از فوق العاده ترین سرم ویتامین سی های موجود در بازار را به شما معرفی کرده ایم. شما می توانید سرم آبرسان ویتامین سی بیوآکوا را با مناسب ترین قیمت و اطمینان خاطر از اصل بودن در سایت ارایش کینگ خریداری نمایید و هر گونه سوال خود را از کارشناسان مجرب ما بپر

منبع : ویکی پدیا 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود به کانال روبیکا کلبک کنید
کلیک کنید !
برای خرید عمده با ما در واتساپ باشید