دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

خرید ضد افتاب لانسون عمده

خرید ضد افتاب لانسون عمده

استفاده از ضد آفتاب برای خانم ها و آقایان امری ضروری و غیر قابل اجتناب است . ضد آفتاب لانسون یک کرم رنگی است که برای بانوان میتوان به عنوان یک کرم پودر عالی با پوشش بسیار بالا و یک دست استفاده کرد. به جز این موارد شما میدانید که کرم پودر تان دارای خاصیت محافظت کننده گی می باشد و از پوست شما در برابر اشعه ی نور خورشید محافظت می کند. این ضد آفتاب دارای SPF 50 می باشد و فاقد چربی است و برای پوست های چرب و جوش دار مناسب است زیرا غدد چربی پوست را کنترل می کند و از ترشح چربی بیشاز حد جلوگیری می کند و در نتیجه مانع از زدن جوش می شود. بعد از استفاده از این کرم صورت شما دچار براق شدن نمی شود زیرا این کرم مات کننده است. شما به راحتی می توانید از این کرم به صورت روزانه و به مدت طولانی استفاده کنید.

برای خرید ضد افتاب به شماره زیر از طریق واتس اپ پیام دهید

09925135787

قیمت  بر اساس تعداد می باشد

قیمت برای 1 تا 3 عدد 50000 تومان

برای 4 تا 6 عدد 45000 تومان

برای 7 عدد تا12 عدد 42000 تومان

و برای 13 عدد به بالا 38000 تومان

لیست محصولات پادشاه اریشی

خرید عمده صابون تریاک

خرید ارزان صابون زرد چوبه 

فروش عمده صابون صندل

حراج کرم جانسون

فروش عمده شامپو تریاک اصل

شامپو سبغ اصل عمده

خرید عمده کرم گلدین کوین

شیاف مریانا به قیمت عمده اصل

خرید گین آپ اورجینال

خاصیت ضد افتاب لانسون

  • بافت سبک بر روی پوست
  • مقدار 50 درصد اس پی اف SPF
  • رنگ کرم پودری مناسب با انواع پوست
  • پوشش عالی و یکنواخت
  • حاوی املاح معدنی و ویتامین
  • ضد حساسیت
  • کیفیت عالی
  • فاقد چربی و جلوگیری کننده از براق شدن پوست
  • محافظت کامل پوست در برابر UVA و UVB
  • پوشش عالی روی پوست

کرم ضد آفتاب لانسون چه ویژگی هایی دارد؟

این کرم گزینه ای مناسب برای تمامی افرادی است که به سلامت پوست خود اهمیت می دهند و می خواهند از آن در برابر اشعه خورشید محافظت کنند. ویژگی های این کرم ضد آفتاب به صورت زیر است:
ضد چروک و ضد پیری پوست
محافظت کامل از پوست در برابر اشعه های مضر
آبرسان قوی
جلوگیری از جذب آلودگی ها بر روی صورت
ساختار سبک و اکسیژن رسانی مناسب
این ضد آفتاب دارای رنگ بژ روشن است.

توضیحات تکمیلی

صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
spf 50
حفاظت بالا در برابر آفتاب بله
محافظت کننده در برابر اشعه UVA دارد
آبرسان آبرسانی بالا
برند lanson
حجم 40 میلی لیتر
جنس بدنه محصول تیوپی

چگونه از کرم ضد آفتاب لانسون استفاده کنیم؟

قبل از مصرف هر دارو ،مکمل و یا محصول پوستی ابتدا نحوه مصرف آن را به دقت مطالعه کنید. اگر این دستورالعمل برای شما شفاف نبود از پزشک و یا دارو ساز راهنمایی بخواهید. همچنین می توانید از مشاوره های رایگان داروخانه آنلاین بهره ببرید. بهتر است کرم ضد آفتاب لانسون هر روز صبح بر روی پوست استعمال شود. غلظت این محصول بسیار بالاست و مقدار کمی از آن کل صورت را پوشش می دهد.

ترکیبات مهم ضد آفتاب ضدچروک لانسون

کرم ضد آفتاب یکی از بهترین راه های مراقبت پوست صورت در مقابل اشعه های مضر آفتاب می باشد. این ضد آفتاب حاوی ترکیبات مهمی مانند: گلیسیرین که دارای خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی است و از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می کند، هیالورونیک اسید که پوست را مرطوب می کند و باعث آبرسانی به پوست می شود، ویتامین e می باشد که از پیری زود رس پوست جلوگیری می کند و گیاه قاصدک است.

پرتو UV چیست؟

فرابنفش (به انگلیسی: Ultraviolet) یا به اختصار UV، موجی است در گستره امواج الکترومغناطیسی با طول موجی در محدوده ۱۰ تا ۴۰۰ نانومتر که کوتاه‌تر از نور مرئی و بلندتر از پرتو ایکس است. به بیانی دیگر انرژی آن کمتر از پرتو ایکس، ولی بیشتر از نور مرئی است. اشعه UV در نور خورشید موجود است و تقریباً شامل ۱۰٪ از تمام امواج منتشر شده از سطح خورشید می‌شود. این اشعه هم چنین در هنگام جوشکاری قوس الکتریکی منتشر می‌شود. همچنین برای تولید آن از لامپ‌های مخصوصی از جمله لامپ سیاه یا لامپ بخار جیوه استفاده می‌شود.
از پرتو فرابنفش برای ضد عفونی آب، مواد خوراکی، تجهیزات پزشکی و لوازم صنعتی و غیره می‌توان استفاده نمود.
ساخت ویتامین D: نور خورشید کمک شایانی به ساخت ویتامین د در بدن انسان می کند. ویتامین D جزء ضروری برای ساخت استخوان ها است. همچنین کمک شایانی به ارتقای سیستم ایمنی و همچنین پیشگیری از سرطان ها مثل سرطان کولون می کند و در پیشگیری از افسردگی نیز نقش دارد. آمارها حاکی از کمبود ویتامین D در 69 درصد جمعیت و یا بر اساس برخی گزارشات 80 درصد جمعیت ایران است.
آثار گندزدائی و ضدعفونی کنندگی: اشعه UV قدرت باکتری کشی و ویروس کشی بسیار بالائی دارد. از دوران قدیم از آفتاب و نور خورشید جهت حذف میکروارگانیسم ها استفاده می شده است. اشعه ماورای بنفش قادر است بر ژنوم میکروارگانیسم ها اثر گذاشته و منجر به تخریب آن شود که در اینصورت مرگ میکروارگانیسم شامل باکتری، ویروس، قارچ با جلبک رقم خواهد خورد. بهمین دلیل و به این دلیل که UV هیچ اثر سوئی بر کیفیت آب ندارد، استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است . امروزه بعنوان یک روش موثر در گند زدائی میکروبی آن چه در مقیاس خانگی و چه صنعتی و همچنین استفاده در تصفیه آب شهری مطرح است.
اصلاح مشکلات پوستی و درمان: برای درمان و اصلاح برخی مشکلات پوستی می توان از پرتو یو وی استفاده کرد. یکی از این مشکلات پسوریازیس است.
بهبود خلق و خو و روحیات: پژوهش های متعددی حاکی از افزایش فعالیت ترشحی غده پینه آل پس از دریافت نور خورشید است. یکی از این ترکیبات تریپتامین است که ترشح آن بهبود خلق و خو را بدنبال دارد.
کمک به بینائی در برخی حیوانات: نور یووی (UV) در تشخیص میوه های رسیده توسط برخی حیوانات حایز اهمیت است. گاهی اوقات بازتاب نور یووی برای پرنده ها نیز منجر به تشخیص بهتر محیط و در زنبورها به تشخیص گل مناسب کمک می کند.
جهت یابی: باز تاب پرتو فرابنفش (UV Light) به حشرات کمک می کند که مسیریابی بهتری داشته باشند. دلیل اینکه گاهی نورهای محیطی منجر به اختلال در پرواز حشرات می شود نیز همین است. از این تکنیک برای جذب حشرات و در ساخت حشره کش های نوری استفاده می شود.

منبع  ویکی پدیا

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود به کانال روبیکا کلبک کنید
کلیک کنید !
برای خرید عمده با ما در واتساپ باشید