دسته‌ها
محصولات پوستی محصولات زیبایی

خرید عمده کرم گلدن کویین

خرید عمده کرم گلدین کوین

اگر شما دنبال یک کرم ضد اکنه و کک هستید درست انتخاب کردین کرم گلدین کوین یکی از بهترین محصولات برای از بین بردن جای کک هست این کرم باید همراه صابون زرد چوبه مورد استفاده قرار بگیرد.

خواص گلدین کوین

  • ضد لک و ضد کک و مک

  • شفاف کننده

  • آبرسان

  • نرم کننده

  • ضد جوش

  • لیفتینگ و لایه بردار صورت

  • صدر در صد گیاهی

چگونه از کرم گلدین کوین استفاده کنیم

_ قبل از خواب صورتتان را با صابون مخصوص بشویید ( اگر صابون را در اختیار ندارید می توانید از صابون زرد چوبه عنوان جایگزین استفاده کنید )
2_ سپس با حوله نرم صورتتان را خشک کنید.
3_ مقدار بسیار کمی از کرم را برداشته برو روی پوست خود قرار داده و به آرامی ماساژ دهید
4_ مطمئن شوید کرم تمام پوست صورت شما را در بر گرفته باشد.

5_ کرم گلدن کویین را به اندازه ای مورد استفاده قرار دهید که بر روی پوست شما مشخص نباشد.

6_ صبح روز بعد پس از بیدار شدن از خواب، صورتتان را با صابون خوب بشویید. این عمل را هر شب تا رسیدن به نتیجه دلخواه تکرار کنید

قیمت این محصول

برای خرید عمده و تک کرم گلدن کویین با شماره
09925135787
واتس اپ در ارتباط باشید
  • قیمت گلدن کویین تک 87000 تومان
  • خرید گلدن کویین 3 عدد 85000
  • تعداد گلدن کویین 6 عدد 80000
  • گلدن کویین 12 عدد 65000
برای سفارش تعداد بالا تماس حاصل بفرمایید

خرید عمده صابون تریاک

خرید ارزان صابون زرد چوبه 

فروش عمده صابون صندل

حراج کرم جانسون

فروش عمده شامپو تریاک اصل

شامپو سبغ اصل عمده

خرید عمده کرم گلدین کوین

ترکیبات کرم گلدین کوین

خواص و ویژگی‌های متعدد کرم گلدن کویین که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، باتوجه به مواد تشکیل دهنده کرم گلدن کویین به وجود می‌آیند. جالب است بدانید که تمام ترکیبات این کرم گیاهی هستند و محتویات آن از مواد شیمیایی تشکیل نشده است.

ویتامین‌ها

 ویتامین‌های C و A 2 ویتامینی هستند که در این محصول وجود دارند.
ویتامین C در جوان سازی پوست تاثیرات فوق العاده‌ای می‌گذارد. این ویتامین به مقدار زیاد و با خلوص بالا در کرم گلدن کویین وجود دارد؛ درنتیجه لک و جای جوش به سرعت از روی پوست پاک می‌شود.ویتامین A از آن دست ویتامین‌هایی است که در جوان‌سازی و رفع چین و چروک‌ها موثر عمل می‌کند.

مواد مغذی

این کرم با تغذیه پوست توسط انواع مواد مغذی و معدنی، در جوان‌سازی آن تاثیر می‌گذارد. کرم گلدن کویین مملو از مواد معدنی و مفید است. عصاره آلوئه ورا، روغن آرگان و روغن هسته انار بخشی از مواد مغذی هستند که در این محصول فوق العاده وجود دارند.

نکته بسیار مهم:

پیشنهاد ما برای مصرف این محصول این هست  که حتما از صابون زرد چوبه استفاده شود حتما تاثیر مثبت اون خواهید دید

مشخصات کرم گلدن کوئین اصل

از جمله مهمترین مشخصات کرم گلدن کویین اصل می‌توان به اثر ضد لک و روشن کنندگی آن اشاره کرد. اما ویژگی های منحصر به فرد این محصول تنها به همین موارد گفته شده ختم نمی شود. این کرم در جلوگیری از چین و چروک بسیار موثر است و همچنین می‌تواند به عنوان یک کرم ضدآفتاب مورد استفاده قرار گیرد. کرم گلدن کویین دارای spf۳۰ می باشد که یک فاکتور مراقبتی مناسب در خصوص مراقبت از پوست در برابر پرتوهای مضر آفتاب می باشد. استفاده از ترکیبات بی‌نظیر مانند ویتامین c و روغن آرگان می تواند به درمان لکه ها و جلوگیری از تشدید آن ها و روی پوست جلوگیری کند و این می‌تواند از مهمترین مشخصات کرم گلدن کویین باشد.

کرم گلدن کویین اصلی با قیمت مناسب
انواع مختلفی از این کرم در بازار وجود دارد و نیاز است تا برای تهیه آن حتماً از سایت های معتبر اقدام کنید و هرگز این محصولات را از سایت های غرفه داری خریداری نکنید.همانطور که دیدید اینکه یک محصول همه کاره و کاملاً گیاهی است که فاقد ترکیبات مضر مانند هیدرو کنیون و الکل و پارابن است و در خصوص استفاده از آن هیچ گونه نگرانی نخواهد داشت. اثر ضد لک و قوی آن می‌تواند در مدت زمان کوتاهی وضعیت پوست شما را بهبود ببخشد و ببینید که پوست یک دست تری خواهید داشت.
برخی افراد این سوال برای شما پیش می آید کرم گلدن کویین چطوره و آیا برای پوست مناسب است یا خیر ؟ تفاوتی ندارد که شما چه نوع پوستی دارید فرمولاسیون این کرم به گونه ای طراحی شده است که مخصوص انواع پوست ها می باشد و چنانچه پوست شما چرب یا خشک باشد ممانعتی در خصوص استفاده از آن ندارید.
با خرید یک محصول کاملاً گیاهی و با ترکیبات بسیار با کیفیت و مواد اولیه درجه یک می توانید یک راهکار کاملاً مناسب و اصولی را برای درمان پوست خود انتخاب کنید و با استفاده از این محصول به توانید لکه های عمودی را کمرنگ تر کرده و لکه های کمرنگ را از بین ببرید.

ویتامین‌ها (به فرانسوی: Vitamineترکیبات آلی هستند که به مقدار خیلی جزئی برای سوخت و ساز مواد غذایی، اعمال حیاتی بدن، پرورش و تندرستی ضرورت دارند. تغذیهٔ ناقص و رژیم غذایی نامناسب، سبب کمبود یا فقدان یک یا چند ویتامین می‌شود و دلیل بیماری‌های مختلفی مانند بری بری و پلاگر خواهد شد.
ویتامین‌ها سبب تسهیل دگرگشت (سوخت و ساز بدن یا متابولیزم) می‌شوند و رشد و نمو و ترمیم یاخته‌های بدن را میسر می‌کنند. برخی از ویتامین‌ها سبب جذب مواد غذایی در روده می‌شوند و بعضی نیز به عنوان کاتالیزور عمل می‌کنند. عمل آنها بر روی بافت‌های پوششی (اپی تلیال) و همچنین استخوان بوده و در مجموع هر کدام از آنها از بروز یک بیماری جلوگیری می‌کنند.
کلمهٔ ویتامین از واژه یونانی ویتا به معنی «زندگی» است. فونک نام Vitalamine یعنی آمینی که حیاتی بوده و برای ادامه زندگی ضرورت دارد را برای موادی که سبب بهبود بیماری بری بری می‌شد و از گروه آمین بوده به کار برد. پس از آن که معلوم شد بسیاری از ویتامین‌ها از گروه آمین نیستند حرف E از آخر واژهٔ ویتامین حذف و واژهٔ Vitamin پذیرفته شد.[۱]

منبع ویکی پدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود به کانال روبیکا کلبک کنید
کلیک کنید !
برای خرید عمده با ما در واتساپ باشید