دسته‌ها
محصولات پوستی

خرید کرم شیر گاو

خرید کرم شیر گاو

"<yoastmark

خرید کرم شیر گاو

خرید کرم شیر گاواستفاده از کرم‌ آبرسان پوست یکی از مهم‌ترین روش‌هایی است که در جلوگیری از چین و چروک توسط متخصصین پوست خصوصا بعد از بیست و پنج سالگی توصیه می‌شود. محصول کرم شیر گاو یک ابرسان بسیار قوی از برند کوکو گرام هست که خاصیت روشن شدن پوست صورتحذف کامل یا روشن‌تر کردن لکه‌های پوست رفع و کنترل چین و چروک م… می باشد با سایت ما همراه باشید

کرم آبرسان چیست و چه کمکی به پوست شما می‌کند؟

علاوه بر استفاده از کرم‌های آبرسان و رطوبت‌رسان، برای داشتن پوستی سالم و درخشان می‌بایست با نوشیدن روزانه حداقل 6 لیوان آب و اهمیت دادن به تغذیه روزانه و دوری از انواع دخانیات به پوستتان رسیدگی کنید.کرم‌ها آبرسان با ترکیباتی که دارند به جذب هرچه بهتر رطوبت به لایه‌های زیرین پوست کمک کرده و پوستی شفاف و زیبا برای شما به ارمغان می‌آوردند. حال که پاسخ پرسش کرم آبرسان چیست؟ را دادیم لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای استفاده از این کرم‌ها زمان مشخصی تعیین نشده، اما اگر از برندهای مناسب و باکیفیت استفاده کنید قطعا اثرگذاری بیشتری دارند

خرید کرم شیر گاو

برای خرید کرم شیر گاو با شماره تلفن

09925135787

از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی در ارتباط باشید

فروش عمده برای 1 الی 4: 45000تومان

قیمت عمده برای4الی 12  : 40000تومان

قیمت برای 24عدد به بالا: 35000تومان

محصوالات دیگر فروشکاه ارایش کینگ

خرید عمده کوشن حلزون 

خرید عمده کرم نقاط حساس بدن بیوآکوا

ماسک ضدآکنه سالیسیلیک اسید بیوآکوا

عمده صابون تریاک

 ارزان صابون زرد چوبه 

 عمده صابون صندل

خرید کاندوم عمده کاپوت

حراج کرم جانسون

 عمده شامپو تریاک اصل

شامپو سبغ اصل عمده

 عمده کرم  گلدین کوین

شیاف مریانا به قیمت عمده اصل

 گین آپ اورجینال

 کرم شیر گاو اصل عمده

تنها نمایندگی سرم ویتامین سی دکتر راشل

تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده چیست؟

در ادامه راهنمای استفاده از کرم آبرسان پوست با تنوع و کارکرد محصولات مختلفی که برای نگهداری و جوانسازی پوست به بازار عرضه شده است، کرم‌های آبرسان و مرطوب کننده در دو دسته مختلف محصولات پوستی عرضه شده‌اند و با اینکه در نقش مکمل یکدیگر هستند تفاوت‌هایی نیز با هم دارند.بهتر است در روتین مراقبت پوست کرم‌های مرطوب کننده پس از کرم آبرسان مورد استفاده قرار بگیرند و در نهایت باید بدانید، کرم‌های آبرسان و مرطوب کننده هر دو محصولات مفید مراقبت از پوست هستند که به صورت مکمل عمل می‌کنند و استفاده از یکی نیاز به دیگری را رفع نمی‌کند.اما به صورت کلی:

  •  کرم‌های آبرسان به صورت عمقی رطوبت مورد نیاز پوست شما را تامین می‌کنند در حالیکه کرم‌های مرطوب‌ کننده به دلیل وجود روغن در فرمولاسیون ساختشان، از چربی پوست شما محافظت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند سطح پوستتان خشک شود. 
  • زمان استفاده از انواع کرم آبرسان بلافاصله بعد از شستشوی صورت با انواع شوینده‌های مخصوص است. برای نتیجه بهتر از انواع کرم‌های آبرسانشوینده‌های صورت را نیز متناسب با نوع پوستتان انتخاب کنید.
  • کرم‌های آبرسان بایستی در روتین روزانه مراقبتی پوست پیش از انواع کرم مرطوب کننده استفاده شوند. خرید کزم شیرگاو

روزی چند بار از کرم آبرسان استفاده کنیم؟

همانطور که می‌دانید استفاده از آبرسان‌ها در روتین پوستی برای داشتن پوستی سالم و شفاف ضروری است. اما ممکن است در راهنمای استفاده از کرم آبرسان پوست این سوال پیش بیاید که در طول روز چندبار از این محصول پوستی استفاده می‌شود. پیشنهاد ما این است که بعد از هر بار شستشوی صورت از آبرسان مخصوص نوع پوست خود استفاده کنید. در واقع با توجه به نیاز پوستی خود به طور معمول حداقل دو بار در روز، صبح و شب باید از مرطوب‌کننده‌ها و یا کرم‌های آبرسان‌ استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید رطوبت مورد نیاز پوست خود را تامین و از خشک شدن آن جلوگیری کنید.

بهترین زمان استفاده از کرم آبرسان

در راهنمای استفاده از کرم آبرسان پوست مناسب‌ترین زمان برای استفاده از کرم‌های آبرسان در اوقاتی است که فرد صورت خود را بوسیله‌ی مواد شوینده و اسکراب شسته است و تمامی چربی‌ها و آلودگی‌ها از سطح پوست زدوده شده‌اند. در این حالت پوست حداکثر میزان آمادگی را برای جذب ویتامین‌ها دارد. بهتر است که از مواد شوینده‌ای که دارای ویتامین‌ E و ویتامین C می‌باشند، استفاده نمود. وقت دیگری که برای استفاده از این نوع کرم‌ها مناسب است، صبح‌ها و هنگامی‌ است که از خواب بیدار می‌شوید.

 اگر قصد دارید که شب‌ها و قبل از خواب از آبرسان‌ها استفاده کنید، بهتر است نخست صورت خود را شست و شو دهید. اگر دارای پوستی از نوع حساس می‌باشید، انتخاب مناسب‌تر استفاده از کرم‌های شبانه می‌باشد. کرم‌های آبرسان روزانه قوی‌تر هستند زیرا جدا از بحث کمک به زیباسازی و ترمیم پوست، باید دارای ویژگی مقاومت در برابر نور خورشید و انواع آلودگی‌های محیطی باشند. کرم‌های آبرسان شبانه  نیز بدلیل نیاز پوست صورت و گردن به تنفس، بصورتی ضعیف تولید می‌گردند.خرید کرم شیر گاو 

عمیق‌تر شدن چروک‌های پوستی همچنین زمانی که آرایش به خوبی روی صورتتان نمی‌نشیند هم نشانه‌های از کاهش رطوبت پوست هستند. معمولا با افزایش جوش و آکنه افراد استفاده از محصولات مراقبتی را قطع می‌کنند، این در حالی است که پوست به شما نشان می‌دهد به رطوبت و مراقبت بیشتری نیاز دارد. در این مواقع به هیچ عنوان استفاده از آبرسان‌های پوست را قطع نکنید.

مشخصات محصول و  خاصیت محصول

  • روشن شدن پوست صورت
  • حذف کامل یا روشن‌تر کردن لکه‌های پوست
  • رفع و کنترل چین و چروک
  • ایجاد یک لایه محافظ روی پوست که مانند سدی در برابر آلودگی‌های محیطی است.
  • حفظ رطوبت و افزایش آب در لایه اپیدرم پوست
  • کم کردن خطوط ریز روی صورت که در اثر افزایش سن به وجود آمده‌اند.
  • کنترل PH پوست و رفع آکنه‌ها
  • بخشیدن ظاهری زیبا و جوان به چهره
  • وزن:55گرم
  • تاریخ انقضاء :2025
  • ساخت:چین
  • ترکیبات: شیر گاو – پترولاتوم – چربی‌های معدنی- شی باتر- لانولین – سیلیکون – اسید هیالورونیک – گلیسرین – اسید لاکتیک – اوره
  • خرید کرم شیر گاو

بهترین زمان استفاده از آن چه موقع است؟

تحقیقات نشان می‌دهد حتی اگر در طی روز آرایش نکرده‌اید و صورت خود را نشسته‌اید، باید روزانه ۲ بار از آبرسان پوست استفاده کنید. متخصصان معتقدند بهترین زمان استفاده از آبرسان، زمانی است که پوست خیس باشد. به این صورت کار آبرسان برای نفوذ به پوست راحت‌تر است. بهتر است صبح‌ها و شب‌ها قبل و بعد از خواب، پوست خود را بشویید و لایه‌ای آبرسان را روی پوست مرطوب خود قرار دهید.

آیا آبرسان باعث تیرگی پوست می‌شود؟

اگر آبرسان خوب و باکیفیتی تهیه کرده باشید که دقیقا مطابق نیاز پوست شما طراحی شده، محال است چنین اتفاقی در اثر استفاده از آبرسان پوست رخ دهد. از طرفی در پاسخ به این سوال که آیا کرم آبرسان پوست را روشن میکند یا نه، باید گفت بله! آبرسانی به پوست باعث شفافیت پوست شما شده و همین مورد تیرگی و لک‌های آن را به مرور زمان محو می‌کند. البته تمام این موارد در گروی آن است که آبرسان درستی را انتخاب و نحوه استفاده از ابرسان را بیاموزید.

کرم آبرسان برای پوست خشک


افرادی که دارای پوست خشک هستند معمولا از خشکی و کشیدگی، خارش و پوسته شدن پوستشان شاکی هستند. به دلیل اینکه پوست خشک استعداد بیشتری در چروک‌شدن دارد بایستی مراقبت بیشتری از آن صورت بگیرد و با استفاده از انواع کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان به آن کمک شود. علاوه بر آن فراموش نکنید که دخانیات خصوصاً سیگار به دلیل از بین بردن حجم ویتامین A موجود در بدن یکی از عوامل خشکی زودرس پوست و ایجاد چین و چروک است.

 

آیا آبرسان باعث جوش می‌شود؟


در واقع کسانی که پوست چربی دارند، معمولا از محصولات مناسب پوست چرب هم استفاده می‌کنند. گاه این محصولات چربی طبیعی پوست را کم می‌کنند. بنابراین در این حالت استفاده از آبرسان پوست، قبل از آن که پوست‌تان شروع به تولید سبوم بیش از حد کند، ضروری است.

به همین دلیل استفاده از آبرسان پوست برای کسانی که پوست چربی دارند، اهمیت بیشتری دارد.استفاده از آبرسان پوست سرعت تولید چربی را در پوست شما کم می‌کند و در نتیجه دیگر جوش نمی‌زنید؛ البته به شرطی که آبرسان مناسبی برای پوست‌تان انتخاب کرده باشید. قبل از آن که به طرز استفاده از کرم آبرسان بپردازیم، راهنمایی‌تان می‌کنیم که چه آبرسانی مناسب پوست شماست.
پوست‎تان براق نیست؟
یکی از دلایلی که پوست‌تان به اندازه معمول همیشه‌تان درخشندگی ندارد، این است که به اندازه کافی هیدراته نیست. وقتی پوست رطوبت کافی نداشته باشد، ممکن است کمی مات و کسل‌تر از همیشه به نظر برسد. استفاده از آبرسان پوست می‌تواند پوست‌تان را به وضعیت هیدراته و درخشان برگرداند.

۱۰ اشتباه رایج در مصرف آبرسان


خیلی از افراد از اهمیت مصرف آبرسان برای پوست بی اطلاعند و جدیت لازم برای انجام مرتب این کار را ندارند. پوستی که اب لازم را از دست داده باشد مستعد مشکلاتی مثل شیوع جوش و التهاب می‌‎باشد.

ممکن است اگر پوست چربی دارید فکر کنید این مشکل ربطی به شما ندارد. افراد با پوست چرب فکر می‌کنند آبرسانه به پوست، پوستشان را چرب‌تر می‎کند. پس از محصولاتی که چربی پوستشان را از بین می‎برد استفاده می‎کنند و پوستشان را خشک می‎کنند . بدون اینکه بدانند اینکار پوستشان را مجبور به تولید چربی بیشتری خواهد کرد. همه افراد بدون نظر گرفتن نوع پوست باید به ابرسانی پوستشان توجه کنند. بزرگترین اشتباهات رایج در این زمینه را مطرح می‎کنیم.

۱. انجام ندادن تست حساسیت برای مصرف آبرسان جدید

همان طور که هنگام خرید رژ لب، سایه و لوازم ارایش انها را پشت دستتان تست می‎کنید باید با کرم آب رسان هم اینکار را انجام دهید. دکتر دندی انگلمن به تمام مراجعینش پیشنهاد می‎کند قبل از مصرف هر کرم مراقبت پوستی جدید برای یک هفته انرا روی قسمت کوچکی از گردن تست کنند.

(برای جلوگیری از واکنش‎های الرژیک ،بسته شدن منافذ یا شیوع جوش روی پوست فرد) اگر اینکار را انجام نمی‎دهید میزان مواد محرک تشکیل دهنده کرم مثل AHA .BHA .رتینول .فرمالیدها و ….را چک کنید .برای افراد با پوست حساس دقت بیشتری لازم است، آن‎ها باید از مصرف مواد معطر کننده کرم‎ها ،پارابن‎ها و روغن‎های معدنی معطر هم اجتناب کنند.
۲. از آب‎رسان مناسب پوستتان استفاده نمی‌کنید
بهترین کرم برای شما آن است که روی پوستتان جواب مناسبی بدهد. در راهنمای استفاده از کرم آبرسان پوست با توجه به انواع مختلف کرم‎ها، لوسیون‎ها، پمادها، ژل‎ها و… کلید انتخاب مناسب انها شناختن مواد اولیه‌ی تأثیر گذار روی پوستتان است.

۲. از آب‎رسان مناسب پوستتان استفاده نمی‌کنید

بهترین کرم برای شما آن است که روی پوستتان جواب مناسبی بدهد. در راهنمای استفاده از کرم آبرسان پوست با توجه به انواع مختلف کرم‎ها، لوسیون‎ها، پمادها، ژل‎ها و… کلید انتخاب مناسب انها شناختن مواد اولیه‌ی تأثیر گذار روی پوستتان است.

  •  اگر پوستتان خشک است دنبال هیالورونیک اسید و سرامید باشید. 
  • اگر پوستتان چرب است ژل‎ها ،سرم‎ها و محصولاتی که بر پایه روغن نباشند (OIL-FREE ) بهترین انتخابند.
  • اگر پوستتان جوش می‎زند از مصرف موادی مثل الکل ،روغن‎های سنگین و وازلین اجتناب کنید و در عوض از آب رسان‎هایی مصرف کنید که موادی مثل سیالیک اسید ،بنزوئیل پراکسید و اداپالین داشته باشند.

۳. به دلیل داشتن جوش از مصرف مرطوب کننده خودداری می‌کنید.

اگر صورت شما مستعد جوش است، مرطوب کردن آن بسیار اهمیت دارد. بسیاری از درمان‌های جوش موجب خشک شدن پوست می‌شوند و به خوبی بر روی پوست های خشک کارساز نیستند. اگر نگران این هستید که مرطوب کننده‌ی شما حاوی چربی هایی باشد که منافذ پوست شما را می‌بندند، از یک سرم مرطوب کننده استفاده کنید. سرم ها بسیار سبک هستند و از آنجا که بر پایه‌ی آب ساخته شده‌اند، موجب جوش زدن صورت شما نمی‌شوند.

۴. از روغن برای آب رسانی به پوستتان استفاده می‌کنید

با اینکه روغن‌ها برای ابرسانی و لطافت پوستهای اسیب دیده گزینه خوبی هستند ولی به این معنی نمی‌باشد که جایگزین کرم آبرسان شوند. در راهنمای استفاده از کرم آبرسان پوست باید گفت چرب شدن پوست شما با آب رسانی به آن کاملا متفاوت است. به همین دلیل بعضی افراد با پوست چرب تجربه بدی در این زمینه دارند.

اگر شما پوست چربی دارید و دائما به آن چربی اضافه کنید منافذ پوستیتان بسته شده و شاهد شیوع جوش در سطح پوستتان خواهید بود. به همین دلیل افراد با پوست چرب باید از مواد بدون روغن آبرسان برای درمان پوست چرب و دهیدراته(بی آب) خود استفاده کنند. مهمترین چیزی که باید به آن توجه شود این است که اگر پوست چربی دارید فرض نکنید که قطعا پوستتان بی آب نمی‌باشد. بلکه هر نوع پوستی احتیاج به آب رسانی دارد. ۵. آب رسان را روی پوست کثیف می‌مالید
بهترین روش مصرف آبرسان روی پوست تمیز است تا تمام رطوبت جذب پوست شود و پوستتان مدت زیادتری مرطوب بماند. شستشوی پوست باعث حذف شدن عوامل اضافی و موانع سطحی که موجب کاهش جذب کرم‏‎ها و محصولات مراقبت پوستی از منافذ آن می‎شود می‎باشد. هر چقدر این شستشو کامل‎تر و عمیق‎تر باشد پوستتان توانایی جذب بهتری خواهد داشت. به عنوان مثال شستشو با دستگاه‎های فیس براش کیوت اسکین ۶ برابر موثرتر از شستشوی دستی است.

این دستگاه باعث پاکسازی کامل عمق منافذ پوستیتان می‎شود. از این رو تا ۱۰ دقیقه بعد از شستشو مناسب ترین زمان برای مصرف کرم آب رسان یا محصولات مراقبت پوستی می‎باشد. بعد از شستشوی پوست دستمال و یا حوله را محکم روی پوست نکشید! بهترین حالت این است که حوله‎ای بسیار لطیف یا دستمال کاغذی لطیفی را یکبار روی هر قسمت از پوست قرار دهید و آن را بردارید. هنگام استفاده از آب رسان خوب است که پوست شما کمی نم‎دار(نه خیس) باشد.۶. مراحل کرم زدن را درست انجام نمی‌‎دهید
برای نتیجه حداکثری باید مراحل استفاده درست انجام شود. اگر جوش می‎زنید و از محصولات ضد جوش استفاده می‎کنید باید روند شما به این شکل باشد:

۱. در مرحله اول روتین مراقبت از پوست‌تان، باید آرایش‌تان را با محصول مناسبی کاملا پاک کنید. در این مرحله می‌توانید از انواع محصولات پاک کننده آرایش صورت و شیر پاک کن استفاده کنید. سپس صورت‌تان را با شوینده مناسبی بشویید تا باقی مانده مواد آرایشی، و همچنین تمام آلودگی‌ها از صورت‌تان زدوده شود.

افرادی که پوست خشک‌تری دارند، بهتر است از شوینده‌ای که حاوی ویتامین C است، استفاده کنند. علاوه بر این توجه داشته باشید پوست‌های دهیدراته یا خشک نباید با شوینده‌هایی که حاوی دانه‌های اسکراب سختی هستند، شسته شوند.

۲. در راهنمای استفاده از کرم آبرسان پوست باید گفت حتی پوست‌های خشک و دهیدراته به لایه برداری نیاز دارند. دو تا سه شب در هفته، در این مرحله از روتین مراقبتی خود، از محصولات لایه بردار صورت استفاده کنید. لایه برداری، سلول‌های مرده پوست را می‌زداید. بنابراین استفاده از محصولات لایه بردار قبل از آبرسان، باعث می‌شود که آبرسان شما بیشترین جذب را به لایه‌های زیرین پوست داشته باشد و نرمی و لطافت بیشتری را در پوست‌تان احساس کنید.

۳. بعد از لایه برداری نوبت به استفاده از آبرسان پوست می‌رسد. پیشنهاد می‌کنیم ترجیحا از سرم‌های آبرسان استفاده کنید که به لایه‌های عمیق‌تر پوست نفوذ می‌کنند. همچنین بهتر است سرم یا کرم آبرسان شما حاوی هیالورونیک اسید باشد؛ چرا که این ماده حتی هنگام خواب هم، سلول‌های پوست را هیدراته نگه می‌دارد.

اولین نکته در استفاده از آبرسان این است که پوست‌تان باید کمی مرطوب باشد. بنابراین بعد از اینکه صورت‌تان را شستید، تنها کمی با صربات ملایمی صورت را خشک کنید و هرگز حوله را روی صورت‌تان نکشید تا کمی مرطوب باقی بماند. به اندازه یک نخود یا سکه کوچک از کرم آبرسان را روی انگشتان و کف دست‌تان بریزید و سپس دست‌های‌تان را به هم بمالید تا کرم هنگام استفاده روی پوست، کاملا پخش شود.

۴. مرحله بعد در روتین مراقبت از پوست هر شب‌تان، استفاده از کرم دور چشم است. البته استفاده از کرم دور چشم فقط به افرادی که 30 سال سن به بالا دارند، توصیه می‌شود. علاوه بر این کسانی که از حلقه‌های تیره دور چشم رنج می‌برند، می‌توانند این کرم‌های درمانی را به روتین خود اضافه کنند.

۵. در آخرین مرحله از کرم رتینول و یا کرم آبرسان مخصوص شب استفاده کنید. بهتر است برای روتین قبل از خواب‌تان، محصولاتی با بافت سنگین و غلیظ در نظر داشته باشید؛ چرا که هنگامی که شما خواب هستید، سلول‌های پوست‌تان خودشان را بازسازی کرده و برای این کار به رطوبت فراوانی نیاز دارند.

روش استفاده از کرم آبرسان صورت بعد از بیدار شدن


۱. روزتان را با شوینده ملایمی شروع کنید. ترجیحا از شوینده‌هایی استفاده کنید که بافت شیری (milky) یا کرمی دارند. از مصرف ژل‌ها و فوم‌هایی که معمولا برای کنترل چربی طراحی شده‌اند، در اول صبح خودداری کنید؛ چرا که بسیار صورت‌تان را خشک می‌کنند. اگر شب قبل صورت‌تان کاملا پاک شده و بیشتر احساس خشکی و کشیدگی در پوست‌تان دارید، بهتر است صورت‌تان را فقط با آب گرم بشویید.

۲. از تونر ملایمی استفاده کنید که ترجیحا حاوی ویتامین C بوده و بتواند از پوست‌تان در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کند. تونر pH پوست‌تان را متعادل کرده و کمک می‎کند سرم‌ها و آبرسان‌ها عمیق‌تر به لایه‌های زیری پوست نفوذ کنند.

۳. اگر پوست خشک و دهیدراته‌ای دارید، بهترین گزینه برای این مرحله استفاده از سرم هیالورونیک اسید خالص برای آبرسانی به پوست است. یک تا دو قطره سرم را روی کف دست‌تان بریزید و مطابق آنچه در ویدیوی فوق نشان داده شد، کل صورت، گردن و حتی قفسه سینه‌تان را با آن ماساژ دهید. می‌توانید مجددا از یک لایه سرم دیگر هم استفاده کنید؛ این کار به محافظت بیشتر از پوست شما در برابر رادیکال‌های آزاد، روشن‌تر شدن پوست و کاهش لکه‌های تیره و چین و چروک پوست کمک می‌کند.

۴. در این مرحله بسته به نیاز و سلیقه‌تان، می‌توانید از یک کرم چشم استفاده کنید. کرم دور چشم به صاف شدن خطوط ریز اطراف چشم، افزودن رطوبت و آبرسانی بیشتر به این ناحیه و آرایش یکنواخت‌تر شما کمک می‌کند.

۵. سپس از مرطوب کننده مناسب پوست‌تان استفاده کرده (حال می‌دانید اول آبرسان یا مرطوب کننده!) و در مرحله آخرضد آفتاب بزنید. توصیه می‌کنیم از ضدآفتابی که SPF آن 30 یا بالاتر است، استفاده کنید. به اندازه یک قاشق غذاخوری ضدآفتاب را روی کل صورت‌تان، گردن و قفسه سینه (اگر در معرض آفتاب هستند) ماساژ دهید. توجه داشته باشید که حتی اگر لوازم آرایش شما حاوی ضدآفتاب باشد، باز هم باید به طور جداگانه ضدآفتاب بزنید؛ هیچکس به اندازه یک قاشق غذاخوری کرم پودر نمی‌زند!۸. کرم را با فشار و محکم روی پوست می‌‎مالید
آبرسان ها باید با لطافت روی پوست ماساژ داده شوند. انجام ماساژ گردش خون را هم افزایش می‎دهد. زیاد فشار اوردن به پوست موجب لایه برداری بیش از حد ان می‎شود ،پوست را حساس می‎کند و موجب التهاب و آسیب پذیری آن می شود. اگر برای هر بار مصرف کرم‎ها پوست را بکشید ممکن است به مرور شاهد التهاب و قرمزی پوستتان باشید. امورد به خصوص در مورد افراد با پوست حساس و آسیب پذیر باید مد نظر قرار گرفته شود.

۹. شبها از کرم روزتان استفاده می‎کنید
دلیل منطقی برای کمپانی‎ها وجود دارد که کرم روز و شب را جداگانه می‎فروشند. پوست شما شب‎ها در اوج بازسازی است و بیشترین تقسیم سلول‎ها در این زمان اتفاق می‎افتد به همین دلیل مصرف کرم شب که به کمک مرحله ریکاوری پوستتان می اید در این زمان تأثیر گذار است.

کرم های شب حاوی موادی مثل رتینول ، و مواد معدنی اند که به لطافت و بازسازی پوستتان کمک می‎کنند. برای جذب حداکثری کرم‎ها و محصولات مراقبت پوستی بهتر است قبل از مصرف پوستتان را به طور کامل بشویید. شستشوی دستی تنها بخشی از آلودگی های سطح پوستتان را پاک می کن. شستشو با فیس براش کیوت اسکین با تمیز کردن کامل منافذ پوستتان باعث افزایش چند برابری جذب تا ۳۰ دقیقه بعد از مصرف از دستگاه می شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود به کانال روبیکا کلبک کنید
کلیک کنید !
برای خرید عمده با ما در واتساپ باشید