دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

خرید کاندم خاردار عمده

خرید کاندم خاردار عمده

"<yoastmark

دنبال لذت هستید باید از کاندوم  مدل کاپوت البته از مدل خوار دار استفاده کنید زیرا کاندوم خوار دار با برخورد به دیواره واژن حس و حال بیشتری کسب میکنید این کاندوم داری روغن و تاخیری هست تا نهایت لذت کسب کنید

کاندوم کاپوت دارای قدمت بالایی در بحث تولید محصول کاندوم میباشد خرید و فروش عمده کاندوم کاپوت اصل و با کیفیت ابزار آلات اروپایی از طریق فروشگاه رسمی تیبوکا انجام میگیرد.

این محصول که انواع مختلفی از جمله ژل آمیزشی ، اسپری تاخیری و انواع کاندوم جورواجور کاپوت دارد و به عنوان کاندوم معروف بازار شناخته میشود از طریق شرکت پخش رسمی با قیمتی مناسب به فروش میرسد که شما میتوانید بدون هیچ دغدغه ای خرید عمده محصولات کاپوت را انجام دهید.

خواردار
کاندومپ

خرید عمده کاندم

برای خرید کاندم با شماره تلفن

09925135787

از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی در ارتباط باشید

فروش عمده برای 1 الی 4: 15000تومان

قیمت عمده برای4الی 12  : 12000 تومان

قیمت برای 24عدد به بالا: 9500تومان

مزیت خرید عمده کاندوم کاپوت از شرکت پخش معتبر

  • خریدی مطمئن و معتبر
  • دارا بودن تاریخ به روز و تاریخ انقضا برای محصولات خریداری شده
  • خرید با قیمتی فوق العاده مناسب
  • خرید و دریافتی بدون دغدغه
  • دریافت مشاوره مناسب در جهت انتخاب مناسب ترین خرید
  • ارسال به سراسر کشور

محصوالات دیگر فروشکاه ارایش کینگ

خرید کوشن حلزون

خرید عمده کرم نقاط حساس بدن بیوآکوا

ماسک ضدآکنه سالیسیلیک اسید بیوآکوا

عمده صابون تریاک

 ارزان صابون زرد چوبه 

 عمده صابون صندل

حراج کرم جانسون

 عمده شامپو تریاک اصل

شامپو سبغ اصل عمده

 عمده کرم  گلدین کوین

شیاف مریانا به قیمت عمده اصل

 گین آپ اورجینال

 کرم شیر گاو اصل عمده

تنها نمایندگی سرم ویتامین سی دکتر راشل

کاندوم خادار چیست

کاندوم خاردار یکی از ابزارهای بهداشت جنسی بوده که زوجین در حین مقاربت و آمیزش جنسی به آن نیاز دارند. این محصول یک روکش کشسان بوده که روی آلت تناسلی مرد کشیده می شود و مانع از ریخته شدن منی به داخل واژن می گردد و برای پیشگیری از انتقال عفونت های جنسی و همچنین برای جلوگیری از بارداری مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت های تولید کننده کاندوم با توجه به نیاز مشتریان خود، اقدام به تولید محصولات متنوعی کرده اند. در این مقاله قصد داریم از انواع محصولاتی که در بازار موجود است، بگوییم و توضیح دهیم کاندوم خاردار چیست و برای چه کاری استفاده می شود ، طرز استفاده از آن به چه صورت است، چه افرادی باید از آن استفاده کنند و فرق کاندوم خاردار با کاندوم ساده چیست . البته کاندوم ها انحصارا برای مردان تهیه نشده اند و در محصولات مراقبت جنسی، هم کاندوم های مردانه و هم کاندوم های زنانه تولید می شوند.

انواع متفاوت این محصول با توجه به روایح و طعم های متفاوت و همچنین نوع روکش، ویژگی ها و کاربردهایی که دارند، متمایز می شوند. در میان مدل های متفاوت کاندوم می توانیم کاندوم ساده، طعم دار، سرد کننده، خاردار، شیار دار و… را نام ببریم. این در حالی است که این ها تنها چند نمونه از سری محصولات کاندوم می باشند. زمانی که بدانید کاندوم خاردار چیست و فواید و عوارض آن چیست ، می توانید بهترین انتخاب را با توجه به شرایط تان داشته باشید. در این مقاله تمام موارد بالا را توضیح می دهیم پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

آنچه در مقاله کاندوم خاردار چیست ، خواهید خواند:

  • کاندوم خاردار چیست ؟
  • خاصیت کاندوم خاردار چیست ؟
  • عوارض کاندوم خاردار چیست ؟
  • انواع کاندوم خاردار چیست ؟
  • عوارض کاندوم خاردار خار درشت چیست ؟
  • نکات قابل توجه هنگام استفاده از کاندوم خار درشت
  • کاندوم شیاردار چیست ؟

کاندوم خاردار چیست ؟

در پاسخ به سوال کاندوم خاردار چیست باید بگوییم که این نوع کاندوم یکی از محصولات برای مراقبت های بهداشت جنسی است که در دهه های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و به خاطر ویژگی هایی که دارد، می تواند نیاز متقاضیان خود را برآورده نماید. در ادامه به معرفی انواع کاندوم می پردازیم.

حالا که می خواهیم بگوییم کاندوم خاردار چیست از دسته بندی های این محصول شروع می کنیم. این محصول در دسته ی کاندوم های طرح دار قرار دارد. با توجه به آماری که به دست آمده، این نتیجه حاصل شده که کاندوم خاردار بسیار پر طرفدار می باشند و به همین جهت سعی کرده اند تولید این محصول را گسترش دهند و تنوع بسیاری در آن ایجاد نمایند.

انواع کاندوم خاردار چیست ؟

کاندوم خاردار با توجه به ویژگی ها و شکل ظاهری یا مواد بکار رفته در آن به مدل های متفاوتی تقسیم می شود که از میان آن می توانیم به کاندوم خاردار فضایی، کاندوم خاردار درشت، کاندوم خاردار چرخشی، کاندوم خاردار ضد حساسیت، کاندوم تاخیری میوه ای و…. اشاره کنیم. کاندوم های خاردار در دو نوع زنانه و مردانه به بازار عرضه شده اند. زمانی که مردان تن به استفاده از کاندوم مردانه نمی دهند، برای جلوگیری از بارداری ناخواسته یا بیماری های مقاربتی، زنان می توانند از کاندوم زنانه استفاده کنند. شما می توانید در مقاله کاندوم زنانه چیست ، اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول بدست آورده و آن را با کاندوم خاردار مقایسه نمایید

فواید کاندوم خاردار چیست ؟

باید بدانیم که هر محصولی معایب یا مزایایی دارد. در ادامه به این سوال که علت تمایل عموم زوجین به استفاده از کاندوم خاردار چیست ، پاسخ می دهیم.

کاندوم های خاردار مناسب زوج هایی هستند که در رابطه جنسی به لذت بیشتری نیاز دارند. این مدل از کاندوم به دلیل وجود خارهایی که روی سطحش وجود دارد باعث تحریک بیشتر زوجین، مخصوصا زنان شده و بسیار محرک می باشد و همچنین برای افرادی که دیر به ارگاسم می رسند یا این که دچار سرد مزاجی شده اند، انتخاب بسیار مناسبی می باشند. در کاندوم های خاردار ماده ای به نام بنزوکائین وجود دارد و برای آقایانی که دچار زود انزالی هستند، بسیار مفید است. این ماده زمان مقاربت را بیشتر می نماید و به همین جهت باعث لذت بیشتر هر دو طرف خواهد شد. کاندوم های خاردار در خانم ها باعث تحریک دیواره های واژن شده که می تواند لذت رابطه را چندین برابر نماید.

در پاسخ به سوال خاصیت کاندوم خاردار چیست می توان به عدم ابتلا به بیماری های جنسی مانند هپاتیت و سوزاک در اثر استفاده از آن اشاره کرد. این کاندوم ها برای داشتن یک لذت برابر بسیار مورد استفاده می باشد چرا که به خاطر وجود خارهای روی این محصول زمان ارگاسم خانم ها کمتر شده و نیز به دلیل وجود ماده تاخیری زمان ارضا شدن آقایان نیز بیشتر می شود که می تواند تجربه منحصر به فردی را رقم بزند. ماده تاخیری موجود در ترکیبات کاندوم حاوی موادی است که باعث کشته شدن اسپرم ها شده و با هدف مراقبت ایمن تر تهیه شده است.

عوارض کاندوم خاردار چیست ؟

این محصول علاوه بر افزایش لذت های جنسی، عوارضی هم دارد. باید بدانیم عوارض کاندوم خاردار چیست تا بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم که از این محصول استفاده نماییم یا خیر. این محصول می تواند باعث حساسیت های پوستی روی آلت تناسلی شود یا سوزش و خارش به همراه داشته باشد. این حساسیت می تواند بخاطر جنس روکش لاتکس یا سیلیکونی و حتی به خاطر ماده تاخیری آغشته به این کاندوم باشد. اگر بخواهیم تحقیقات بیشتری در رابطه با عوارض کاندوم خاردار کنیم، به نکته بسیار مهمی می رسیم که می تواند تمام اطمینان ما از این محصول را به صفر برساند.

کاندوم های خاردار امکان پارگی دارند. در حقیقت آمار نشان می دهد که از هر 150 نفر که از کاندوم های خاردار استفاده می کنند، 5 نفر دچار پارگی کاندوم شده و ممکن است منجر به بارداری های ناخواسته شود. یکی از دلایکی که باعث پارگی کاندوم خاردار می شود، رابطه طولانی مدت بوده که باعث از بین رفتن ماده روان کننده سطح آن می باشد و در اثر سایش این محصول با سطح واژن پارگی اتفاق می افتد.


مشکل نگهداری کاندوم خاردار چیست ؟

از دیگر عوارض کاندوم خاردار نحوه مصرف آن است که ممکن است کمی دردسر ساز باشد چرا که این محصول در اثر گرما حالت کشسانی خود را از دست داده و دیگر قابل استفاده نمی باشد.

تا به اینجا به سوالات زیادی از جمله کاندوم خاردار چیست و چه عوارضی دارد، پاسخ دادیم. در ادامه انواع کاندوم های خاردار را معرفی می کنیم تا زمان خرید، بهتر بتوانید نوع محبوب خود را انتخاب کنید.

کاندوم های خاردار در انواع مختلفی تولید شده اند و در دسته های زیر قرار می گیرند:

انواع کاندوم خاردار چیست ؟

چرا از کاندوم خاردار استفاده می کنند

کاندوم خاردار معمولی: بهتر است بدانید کم خطر ترین نوع کاندوم خاردار، نوع معمولی آن است. این کاندوم دارای خارهای ریزی بوده و حاوی روان کننده است. این کاندوم می تواند حس یک رابطه ملایم را برایتان ایجاد کند و خطر کمتری نسبت به سایر محصولات مشابهش دارد.

می دانید نقش مواد روان کننده در کاندوم خاردار چیست ؟ این محصول حاوی مواد روان کننده بوده و برای جلوگیری از مقاربت دردناک به آن آغشته شده است اما نکته بسیار مهمی که باید بدانیم خطر این ماده می باشد. چنانچه در کاندومی روان کننده آن از بین رفت بهتر است برای ادامه، روغن های طبیعی را جایگزین نماییم و ترجیحاً از یک کاندوم دیگر استفاده نکنیم. چرا که مصرف بیش از حد از مواد روان کننده داخل این کاندوم ها می تواند موجب اختلال در عملکرد ارگاسم گردد.

عوارض کاندوم خاردار معمولی

کاندوم خاردار فانتزی: شاید ندانید هیجان انگیزترین ترین کاندوم خاردار چیست ؟ در مطالب بالا اشاره کردیم دلیل پدید آمدن محصولی به نام کاندوم، پیشگیری از بارداری و همچنین شیوع بیماری های جنسی و عفونت هایی بود که بعد از رابطه جنسی بین زوجین منتقل می شد. شرکت هایی که به تولید محصولات مراقبت جنسی مانند کاندوم می پرداختند، پا را فراتر گذاشته و افزایش لذت در هنگام همبستر شدن و همچنین تنوع را هم مدنظر قرار داده و اقدام به تولید محصولاتی کردند که می تواند رابطه جنسی متفاوتی را برای طرفین ایجاد نماید. یکی از این اقدامات، تولید محصولات خاردار به شکل های متفاوت و عروسکی می باشد. هر فردی که نیاز به داشتن یک رابطه جدید و منحصر به فرد دارد و پس از چندین بار رابطه جنسی تکراری، می خواهد یک رابطه هیجان انگیز را تجربه کند، می تواند این نوع از محصولات را برگزیند.

کاندم از نظر ویکی پدیا

کاندوم یک وسیله مانع غلافی شکل است که در طول رابطه جنسی برای کاهش احتمال بارداری یا عفونت آمیزشی (STI) استفاده می‌شود. کاندوم در دو نوع مردانه و زنانه وجود دارد. با استفاده مناسب – و استفاده در هر رابطه جنسی – زنانی که همسرشان از کاندوم استفاده می‌کنند، میزان بارداری سالیانه ۲ درصد را تجربه می‌کنند.[۱] با استفاده معمولی میزان بارداری ۱۸ درصد در سال است.[۵] استفاده از آنها تا حد زیادی خطر سوزاک، کلامیدیا، تریکومونیازیس، هپاتیت ب و ایدز را کاهش می‌دهد.[۱] به میزان کمتری، آنها همچنین در برابر تبخال تناسلی، ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) و سیفلیس محافظت می‌کنند.[۱]

کاندوم مردانه قبل از آمیزش بر روی آلت تناسلی در حالت نعوظ کشیده می‌شود و با تشکیل یک مانع فیزیکی که مانع از ورود مایع منی به بدن شریک جنسی می‌شود، عمل می‌کند.[۶] کاندوم‌های مردانه معمولاً از لاتکس و کمتر معمول از پلی اورتان، پلی ایزوپرن یا روده بره ساخته می‌شوند.[۱] کاندوم‌های مردانه دارای مزایای استفاده و دسترسی آسان و عوارض جانبی کمی هستند.[۱] مردانی که به لاتکس حساسیت (latex allergy) دارند باید از کاندوم‌های ساخته شده از ماده ای غیر از لاتکس مانند پلی اورتان استفاده کنند.[۱] کاندوم‌های زنانه معمولاً از پلی اورتان ساخته می‌شوند و ممکن است چندین بار استفاده شوند.

کاندوم به عنوان روشی برای پیشگیری از بیماری‌های آمیزشی حداقل از سال ۱۵۶۴ استفاده شده‌است. کاندوم‌های لاستیکی در سال ۱۸۵۵ و به دنبال آن کاندوم‌های لاتکس در دهه ۱۹۲۰ در دسترس قرار گرفتند. این وسیله در فهرست داروهای ضروری سازمان جهانی بهداشت قرار دارد. در ایالات متحده کاندوم معمولاً کمتر از ۱٫۰۰ دلار آمریکا قیمت دارد. تا سال ۲۰۱۹، در سراسر جهان حدود ۲۱ درصد از افراد از کاندوم به عنوان یکی از روش‌های پیشگیری از بارداری استفاده کرده‌اند که آن را به دومین روش رایج بعد از توبکتومی تبدیل می‌کند که حدود ۲۴ درصد است.[۷] بیشترین میزان استفاده از کاندوم در شرق و جنوب شرق آسیا، اروپا و آمریکای شمالی است.[۷] حدود شش تا نه میلیارد کاندوم در سال فروخته می‌شود.

کاندوم به عنوان روشی برای پیشگیری از بیماری‌های آمیزشی حداقل از سال ۱۵۶۴ استفاده شده‌است. کاندوم‌های لاستیکی در سال ۱۸۵۵ و به دنبال آن کاندوم‌های لاتکس در دهه ۱۹۲۰ در دسترس قرار گرفتند. این وسیله در فهرست داروهای ضروری سازمان جهانی بهداشت قرار دارد. در ایالات متحده کاندوم معمولاً کمتر از ۱٫۰۰ دلار آمریکا قیمت دارد. تا سال ۲۰۱۹، در سراسر جهان حدود ۲۱ درصد از افراد از کاندوم به عنوان یکی از روش‌های پیشگیری از بارداری استفاده کرده‌اند که آن را به دومین روش رایج بعد از توبکتومی تبدیل می‌کند که حدود ۲۴ درصد است. بیشترین میزان استفاده از کاندوم در شرق و جنوب شرق آسیا، اروپا و آمریکای شمالی است. حدود شش تا نه میلیارد کاندوم در سال فروخته می‌شود.به هنگام استفاده از اسپری تاخیری توسط مردان برای جلوگیری از بی حس شدن اندام جنسی زن استفاده از کاندوم بر روی آلت تناسلی مرد توصیه می شود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود به کانال روبیکا کلبک کنید
کلیک کنید !
برای خرید عمده با ما در واتساپ باشید